"יש בן אדם אחד שיקבע אם תוקם ממשלה חלופית או לא וזה גדעון סער"

תשומת הלב העיקרית מופנית כעת לתקווה חדשה. בליכוד בונים על המפלגה של גדעון סער כשותפה בממשלת ימין חלופית, וכבר מסמנים את השר יועז הנדל כאגוז קשה יותר לפיצוח מאשר יו"ר המפלגה עצמו, גדעון סער. קיש סבור שם סער ירד מהתנאים המשפטיים שלו יהיה ניתן להבטיח לו להקים ממשלה יציבה

במסגרת הניסיון להקים ממשלת ימין חלופית, תשומת הלב מופנית שוב לתקווה חדשה, גורמים בליכוד העלו רעיון: להציע להנדל את תיק ביטחון הפנים ובכך למזער את ההתנגדות שלו, כך מפרסם אמיר אטינגר ב'ישראל היום'.

תשומת הלב העיקרית מופנית כעת לתקווה חדשה. בליכוד בונים על המפלגה של גדעון סער כשותפה בממשלת ימין חלופית, וכבר מסמנים את השר יועז הנדל כאגוז קשה יותר לפיצוח מאשר יו"ר המפלגה עצמו, גדעון סער. הערכה בליכוד: הנדל יהיה קשה יותר לפיצוח מסער.

ח"כ יואב קיש ('הליכוד') אומר בעניין לבלום ואליטוב ב'משפחה': "אני חושב שיש בן אדם אחד שיקבע אם תוקם ממשלה חלופית או לא וזה גדעון סער. אני לא מדבר איתו על העניין הזה, לכן אני לא רלוונטי".

קיש מוסיף: "ברגע שסער יסכים לרדת מדרישתו לשים את האצבע על השלטר של הנושאים המשפטיים, אני בטוח שנמצא פתרון שייתן לו ביטחון והרגשה שהממשלה יציבה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *