כך נערכים באומן לפלישה הרוסית

ברקע המצב המתוח באוקראינה צוותי איחוד הצלה בקייב באומן ובאודסה החליטו בשלב זה להישאר ולהיערך למתן מענה רפואי בקהילות היהודיות ככל ויהיה בכך צורך

ברקע המצב המתוח באוקראינה צוותי איחוד הצלה בקייב באומן ובאודסה החליטו בשלב זה להישאר ולהיערך למתן מענה רפואי בקהילות היהודיות ככל ויהיה בכך צורך.

בימים האחרונים עם החמרת המצב באוקראינה התקיימו התייעצויות עם הנהלת איחוד הצלה בארץ ועם גורמים נוספים במטרה לאפשר את המשך מתן המענה הרפואי לקהילות היהודיות באוקראינה גם בימים אלו, הוחלט כי הצוותים נשארים בשלב זה וייערכו להמשיך את פעילות הצלת החיים.

בימים הקרובים אף יישלח ציוד רפואי מציל חיים נוסף על מנת לאפשר היערכות מקסימלית לכל תרחיש.

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אומר: "כולנו מחזקים בימים אלו את הקהילות היהודיות ברחבי אוקראינה ומתפללים לשלומם. אני שמח לעדכן כי צוותי המתנדבים של איחוד הצלה המסורים הפועלים במקום במשך כל השנה, ימשיכו את הפעילות תוך הערכות מתמידה. ביקשתי להוציא בימים הקרובים משלוח מיוחד של ציוד רפואי נוסף על מנת לסייע לצוותים במקום להיות ערוכים ומוכנים ובתקווה שלא יזדקקו לזה."

הרב הלל כהן מנהל מרחב אוקראינה באיחוד הצלה מספר: "בקייב, אודסה, ובסמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן הונחו החובשים להיות בכוננות למתן מענה רפואי מהיר ומיידי בקהילה בעת הצורך. הנהלת איחוד הצלה מישראל אף שלחו לנו ציוד רפואי נוסף כהיערכות למתן מענה רפואי בחירום ובשגרה בקהילות היהודיות באומן, קייב, ואודסה. נכון לעת עתה השגרה נמשכת כרגיל וצוותי הרפואה של איחוד הצלה מסייעים רפואית באירועי השגרה כבכל ימות השנה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *