כשבועיים אחרי שנדקר בפיגוע בשומרון: מת מפצעיו שלום סופר ז"ל

סופר ז"ל נדקר בבטנו על ידי מחבל בכפר הפלסטיני פונדוק, לאחר שיצא מחנות מקומית • הוא פונה לבית החולים במצב קל – בינוני ושוחרר לביתו לפני מספר ימים • בימים האחרונים חלה החמרה במצבו והבוקר נפטר מפצעיו

שבועיים אחרי שנדקר בפיגוע בכפר פונדוק שבשומרון, מת הבוקר מפצעיו שלום סופר ז"ל, תושב ההתנחלות קדומים בשנות החמישים לחייו. סופר הותקף ונדקר על ידי מחבל, פונה במצב קל-בינוני לבית החולים, שוחרר לפני מספר ימים – ולאחר הרעה שחלה במצבו הוא הלך לעולמו.

בשעות אחר הצהריים ב-25 באוקטובר, יצא סופר מחנות בכפר הפלסטיני פונדוק, הותקף ונדקר בבטנו. כשהגיע לרכבו הוא הזעיק עזרה, ופונה במצב קל – בינוני עם פציעה חודרת לבית החולים תל השומר, כשהוא בהכרה. צה"ל החל בסריקות אחר המחבל, וסמוך לשעה 21:00 באותו יום הוא נתפס.

לפני מספר ימים סופר ז"ל שוחרר מבית החולים והחל להתאושש לקראת חזרה לעבודתו במכולת שנמצאת בבעלותו. עם זאת, מצבו החל להידרדר וכאמור הבוקר הוא נפטר מפצעיו.

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ספד לסופר ז"ל, אותו הכיר: "את הציוץ הכואב הזה עם הבשורה הקשה שקיבלנו על הבוקר אני לא כותב כפוליטיקאי, אלא כחבר שזכה להכיר בשנים האחרונות איש מיוחד עם לב ענק שיחסר מאוד למשפחתו, לכל תושבי קדומים ולעוד המון המון אנשים. שלום סופר הי"ד. יהי זכרו ברוך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *