"כשתמצאו את אלוביץ": המשפט שעורר את החשד של משפחת קליינרמן

מה עומד מאחורי גל המעצרים בפרשת קליינרמן? אחרי שהעצורים שוחררו ניתן לספר כי בתחילת מסע החיפושים שעליו דווח בהרחבה ב'אקטואליק' ניגש אדם תמהוני באיזור מירון למחפשים ואמר להם מספר מילים שעוררו את חשדם

מה עומד מאחורי גל המעצרים בפרשת קליינרמן? אחרי שהעצורים שוחררו ניתן לספר כי בתחילת מסע החיפושים שעליו דווח בהרחבה ב'אקטואליק' ניגש אדם תמהוני באיזור מירון למחפשים ואמר להם מספר מילים שעוררו את חשדם. "הוא אמר להם כשתמצאו את משה אילוביץ – תמצאו את קליינרמן", אמר ולא יסף, כך מספר ל'אקטואליק' אביו של הנער מושי קליינרמן.

הסיפור הגיע לידיעת משפחת קליינרמן והם עירבו את המשטרה במידע, אך בהתחלה כידוע היא לא התאמצה במיוחד בחקירת הנעדר.

אולם, כאשר הפרשה תפסה תאוצה ופתחה מהדורות, החלה המשטרה לחקור את החשד והיא עצרה את האיש שפלט את המשפט התמוה. החשד הראשוני היה שהוא מחביא את מושי, ואף גרוע מכך.

גל המעצרים לא הניב תוצאות, וככל הנראה החשוד הראשי ששוחרר אמר את המשפט בכוונה לכך שלא פשוט למצוא נעדרים באיזור מירון.

לפני כחודש וחצי הגיע אריה, אביו של משה, במיוחד מארצות הברית שם הוא מתגורר כדי להשתתף בחיפושים. "הגעתי לצפת בראשון בערב וביום חמישי אני כבר חוזר. מייד כששמעתי על המקרה של מוישי הבנתי את הקשר בין המקרים", סיפר האב.

קליינרמן

הוא הוסיף כי "אנחנו כאן כדי לתת חיזוק למשפחת קליינרמן, ולעשות את כל מה שעוד אפשר כדי למצוא את שניהם. אנחנו ביחד בדבר הקשה הזה, סובלים את זה ביחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *