לא רק בתנור: תוכניות הבישול מגיעות לכיריים

פונקציה להמסה, לשמירה על חום המנה, לצליית בשרים ועוד: סדרת כיריים אינדוקציה MasterSense מאפשרת לבשל לפי תוכניות מובנות בהתאמת טמפרטורות אוטומטית

סדרת הכיריים אינדוקציה החדשה של מותג החשמל – TEKA אשר מושקת בימים אלו בישראל מציעה בישול, טיגון או צליה – לא רק לפי בחירת טמפרטורות, כנהוג בכל כיריים, אלא גם עם אפשרות להתאמת בישול לפי סוג המנה.

בין התוכניות הייעודיות לבישול "פיקס": טיגון שטוח (º190) או טיגון עמוק (º180), צליית בשרים (º200), המסה (º48), בישול ארוך (º80) ובישול במים/ חליטה (º100). בעזרת תוכניות הבישול המותאמות, והניתור המתמיד של טמפרטורות, ניתן לשפר תבשילים לא רק מבחינת מיצוי טעמים – אלא גם תוך שימור ערכים תזונתיים מקסימלי.

כל דגמי הכיריים מסדרת – MasterSense החדשה משלבים סנסור טמפרטורות להשגת בישול רציף ואחיד, ואת מנגנון ה- SuperZoneXL אשר מאפשר בישול במכלים גדולים במיוחד בקוטר של עד 320 מ"מ. לכיריים מסך טאצ' מלא – לנוחות ניקיון, ומערכת – Slide cooking לבישול על אש גבוהה בחלק הקדמי של הכיריים, בינונית במרכז ושמירה על חום המנה בשורת הכיריים האחורית.

מפתחי הסדרה שמו דגש מיוחד על נגישות השימוש – ודאגו לחוויית משתמש אינטואיטיבית מאוד, בנוסף למחויבות ארוכת השנים של מותג החשמל –TEKA לאיכות ועמידות המוצרים, אשר באה לידי ביטוי גם בסדרת MasterSense תוך שימוש בזכוכית מחוסמת של חברת הזכוכית הבינלאומית – Schott glass.

כיריים אינדוקציה MasterSense (צילום: teka studio)

מגיע בגדלים 30.60.80.90 ס"מ ונמכר ברשתות מוצרי החשמל החל מ-2,920 ש"ח.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *