ליד בלינקן, בנט תקף את ביידן: "מקווה שתשמעו אותנו"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לכך שארה"ב תוציא את משמרות המהפכה האיראניים מרשימת ארגוני הטרור

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לכך שארה"ב תוציא את משמרות המהפכה האיראניים מרשימת ארגוני הטרור.

בדברים שנשא בישיבת הממשלה אמר בנט: "מטריד לחשוב שיוציאו את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור, פועלים ומקווים שזה לא יקרה". בהמשך נועד בנט עם שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן, וחזר בפניו על ההתנגדות הישראלית לצעד האמריקני.

"אנו מחדשים את השלום הישן ומטעינים אותו באנרגיה החדשה של הסכמי אברהם", אמר בנט בסיום פגישתו עם בלינקן. "אנחנו עובדים יחד כדי להתגבר על כוחות האופל הישנים, לבנות עתיד חדש שהוא טוב יותר, זוהר יותר ומבטיח להפליא. בעולם סוער, ישראל היא כוח של שלום, שגשוג, יציבות, ועשיית טוב".

"למרבה הצער, ישנם כוחות נוספים באזור שעדיין אלימים והרסניים", המשיך בנט. "אנו מודאגים מהכוונה להסיר מרשימת ארגוני הטרור את משמרות המהפכה. שלוחותיהם, החות'ים, ביצעו רק בסוף השבוע הזה פיגוע קשה בסעודיה. אני מאוד מקווה שארה"ב תשמע את הקולות המודאגים מהאזור בסוגיה קריטית זו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *