לקוחות מאוחדת? היכונו לשיבושים אצל רופא השיניים

לאור פגיעה בהתאגדות ובזכויות: רופאי השיניים של קופת חולים מאוחדת פתחו בצעדים ארגוניים • המהלך מגיע אחרי סכסוך עבודה שהוכרז בקופה לפני כמה חודשים, ובעקבות התנהלות לעומתית מתמשכת מצד ההנהלה

רופאי השיניים של קופת חולים מאוחדת פתחו בצעדים ארגוניים. זאת, בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז לפני מספר חודשים, לנוכח הפגיעה בהתאגדות וגרירת הרגליים מצד ההנהלה במו"מ על הסכם קיבוצי. במסגרת הצעדים, לא יקבלו הרופאים קהל.

במכתב שהעבירה ראש חטיבת הבריאות בהסתדרות המעו"ף עו"ד זינב מנסור לראשי קופת חולים מאוחדת נטען בין היתר כי ההנהלה הציגה דרישות בלתי מתקבלות על הדעת, זאת לצד התייחסות לא ראויה לציבור רופאי השיניים של הקופה.

"רופאי השיניים הם חוד החנית של הטיפול בלקוחות קופת חולים מאוחדת והניסיון לכרסם בזכויותיהם ולנהוג בהם באגרסיביות לא יצלח. במו ידיכם אתם מביאים להסלמת מערכת יחסי העבודה", הבהירה מנסור.

עוד ציינה כי ההתנהלות של ההנהלה היא לעומתית, גם בשולחן המו"מ וגם מחוצה לו – דבר שלא מאפשר את שיפור יחסי העבודה.

נציגות העובדים הדגישה כי ההנהלה הובילה למשבר ולא הותירה לרופאים ברירה אחרת. אי לכך, הקופה נושאת באחריות מלאה לאי הנוחות שעשויה להיגרם למטופלים כתוצאה מהצעדים הצפויים.

נציגי ועד רופאי השיניים של מאוחדת יעקב מושל ואלכס חיינר סיכמו: ״אנחנו הרופאים מקדישים עצמנו למטופלים, ולא ייתכן שההנהלה תצר את צעדינו ותפגע בזכויותינו. מוטב שיתעשתו שם כדי שנוכל להצעיד את מקום העבודה שלנו קדימה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *