לקראת הסלמה? פיצוץ במשא ומתן על חילופי השבויים

גורם צבאי מרכזי בהתנגדות, המעדיף שלא לחשוף את זהותו, חשף בפני "אל-חמרה" כי המשא ומתן העקיף לחילופי שבויים בין תנועת החמאס ובין ממשלת ישראל נכשל בעקבות תגובת ישראל לבריחת ששת האסירים מכלא גלבוע בהענשה קולקטיבית של כלל האסירים בבתי הכלא ומעצאם המחוד

גורם בהתנגדות ברצועה חושף בפני "אל-חמרה" על כישלון במשא ומתן על חילופי האסירים בין חמאס לישראל.

סגנו של סינוואר מבטיח לשחרר את האסירים מהבריחה הגדולה.

גורם צבאי מרכזי בהתנגדות, המעדיף שלא לחשוף את זהותו, חשף בפני "אל-חמרה" כי המשא ומתן העקיף לחילופי שבויים בין תנועת החמאס ובין ממשלת ישראל נכשל בעקבות תגובת ישראל לבריחת ששת האסירים מכלא גלבוע בהענשה קולקטיבית של כלל האסירים בבתי הכלא ומעצאם המחודש.

הגורם, מוסיף כי התגובה הישראלית מטילה צל על השיחות העקיפות שמנהלת מצרים על מנת להשיג הסכם המבטיח שחרור אלפי אסירים פלסטינים בבתי הכלא בישראל תמורת החלפת ארבעת הנעדרים הישראלים המוחזקים על ידי חמאס מאז מלחמת 2014.

בנוסף, סגן ראש חמאס ברצועת עזה, חליל אל-חייא, הצהיר כי 'ששת הגיבורים ששחררו את עצמם מכלא הגלבוע הישראלי יעמדו בראש עסקת חילופי האסירים הבאה, ואנו מחויבים להבטחתנו להם'.

אל-חייא הדגיש במהלך דרשת יום השישי מול מפקדת הצלב האדום בעזה, ומאוחר יותר בפני "אל-חמרה", כי תנועתו שואפת לשחרר את האסירים בכל מחיר ותנקוט בכל האמצעים הדרושים לשם כך.

עוד הוסיף אל חייא כי הוקם חדר מבצעים משותף להתנגדותם של חללי אל-אקצא, גדודי אל-קודס וחטיבות אל-קסאם, והכוחות נמצאים במצב של מוכנות ודריכות, וכי רוח של ההתנגדות קיימת ומהווה נשק לגיטימי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *