לקראת פשרה בשייח ג'ארח: ליאון יוזם הקמת רשת מצלמות

המהלך שיביא להרגעת הרוחות?

בהנחיית ראש העיר ירושלים, משה ליאון, יצאו הבוקר לשכונת שייח ג׳ראח, גורמי המקצוע מאגף חירום ובטחון של עיריית ירושלים לסיור משותף עם אנשי משטרת ישראל וזאת על מנת לתכנן הקמת מערכת מצלמות אבטחה שתותקן בימים הקרובים באזור בו המתיחות בימים אלו גבוהה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״משימתנו העיקרית היא להבטיח את שלום התושבים, ולכן הבוקר הנחיתי את הגורמים הרלוונטיים בעיריית ירושלים להגיע לשכונת שייח ג׳ראח יחד עם אנשי משטרת ישראל על מנת לבחון את השטח ולהתקין מידית מצלמות אבטחה שיסייעו הן להרתעה והן ללכידת גורמים הפועלים באלימות״.

הדיאלוג מאחורי הקלעים

במהלך הלילה ישבו נציגי התושבים יחד עם מפקד מחוז ירושלים, במפגש שארגן ראש העיר משה ליאון, במטרה להבטיח את ביטחון התושבים ולהביא להרגעת הרוחות > ליאון: "האשמים היחידים בהסלמת המצב הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה".

בניסיון להרגיע את רוחות המלחמה בשכונת שמעון הצדיק וכדי למנוע הסלמה מסוכנת, פתח אמש ראש העיר ירושלים משה ליאון בשיחות בין המשטרה לתושבים. מטרת השיחות למצוא מתווה שיבטיח את בטחונם לאחר שביתם הוצת פעם אחר פעם.

לאחר לילה ארוך של דיאלוג ממושך ומאומץ שטרם הבשיל לפתרון מעשי, כתב הבוקר ראש העיר ירושלים בחשבון הטוויטר: "האשמים היחידים בהסלמה הבטחונית בשכונת שמעון הצדיק הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה. עכשיו המשימה היא להבטיח את שלום התושבים ולהרגיע את הרוחות. אני בדיאלוג רציף עם המשטרה והתושבים ופועל לכך בכל האמצעים".

השיחות הללו ימשכו גם במהלך היום, בתקווה להביא להסכמות שיחזירו את השקט לשכונה בפרט ולירושלים בכלל.

גם בשעות הבוקר ממשיך ראש העיר במאמצים להרגעת הרוחות, ומקיים סדרת פגישות טלפוניות על מפקדי המשטרה, נציגי התושבים ונכבדים במגזר הערבי. לדבריו "יעשה הכל על מנת להשיב את השקט ואת הריבונות לשכונה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *