מביך: כך הגיבה ב-13 אשת לפיד כשנשאלה על שירותו בצבא. צפו

מבוכה לליהיא לפיד בריאיון לנריה קראוס בדשות 13: הפסיקה את הריאיון כשנשאלה על השירות הצבאי של ראש הממשלה, יאיר לפיד. צפו

מביך. אישתו של יאיר לפיד הובכה ונטשה ראיון בחדשות 13 לאחר שהתבקשה לענות לשאלה על שירותו הצבאי של בעלה. לאחר מכן במקרופון שנשאר פתוח נשמעה לפיד מביעה מרמור על הראיון באוזני יועצי התקשורת שליוו את הראיון שלה.

תמיר מורג על הסרטון של ליהיא לפיד: לחדי האוזן שמעו את ה"להימנע מזה" שהדוברת אומרת לליהיא כשהיא ניגשת אליה. וזו אכן האסטרטגיה של לשכת רה"מ – להימנע מזה כדי שזה יירד מסדר היום, כי אין שום דרך להסביר את סיפורי האלף לילה ולילה.

בעקבות פרסום הסרטון ברשתות החברתיות כתבה קראוס על הריאיון באינסטגרם: "ליהיא לפיד הגיעה להתראיין שבוע לפני הבחירות. בעיניי זה חשוב ביותר שפוליטיקאים וסביבתם מדברים ועונים על שאלות עיתונאיות. זה כבר לא מובן כאן מאליו, זה מהותי לדמוקרטיה, טוב שליהיא לפיד עושה זאת והלוואי שאחרים יעשו את זה יותר". על השאלות שגרמו ללפיד להפסיק את הריאיון, כתבה קראוס: "אני עומדת מאחורי השאלות ששאלתי, הן משמעותיות בשיח הציבורי והפוליטי לפני הבחירות וצריכות להישאל. גם על שרה נתניהו וגם על יאיר לפיד".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למשפחת לפיד הארורה מגיע כל הגיהינם שבעולם

    משפחה רעה רודפת יהודים ומעצימה מחבלים ומחייכת עוד. היא ובנט וכל המצביע להם הקב.ה ימטיר עליהם מה שהמטיר בסדום ועמורה. ונאאיימאיייר אומיין

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב