מגן דוד אדום נערך לימי הפסח הבאים עלינו ועל כל ישראל לטובה ולברכה

במד"א השלימו את ההיערכות לליל הסדר ולימי חול המועד. מאות מתנדבים ישהו בכוננות. קוראים לציבור לתרום דם

בליל הסדר, כשעם ישראל יסבו לשולחן הסדר, מאות עובדי ומתנדבי מד"א ישהו בכוננות בתחנות מד"א ברחבי הארץ ויוזנקו להעניק מענה רפואי מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאת חירום. כוחות מד"א שיפעלו בימי החג ובחול המועד יתוגברו בחובשים ופרמדיקים, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי חירום על מנת להמשיך ולהעניק סיוע רפואי מציל חיים לכל מי שיזדקק לכך.

מסוקי מד"א-הצלה אייר בצפון הארץ ובדרומה יעמדו בכוננות וספינת הטיפול נמרץ וסירת הים-בולנס של מד"א יפעלו בכנרת ובחופי אילת. ביכולתן של הסירות הייחודית להגיע אל כל נקודה בחופים, מבלי לעגון במזח. כך, הן יכולות להעניק שירות רפואי מהיר, יעיל ונרחב בים ובחופים. ספינת הטיפול נמרץ וסירת הים-בולנס של מד"א חוסכות דקות קריטיות של הצלת חיים ומאפשרות הענקת טיפול רפואי בתוך המים עצמם, בין היתר במקרים של חבלות וטביעות.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר: "מד"א ערוך ביבשה, באוויר ובים. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי במהלך החג במטרה להעניק סיוע רפואי מיידי. על מנת שהחג יעבור בשמחה וללא פגיעות מיותרות בנפש. אני פונה לציבור לתת יתר תשומת לב לבטיחות הילדים בזמן שמתארחים מחוץ לבית, לשמור על כללי הבטיחות בטיולים בטבע, לנהוג בבטחה בכבישים ולשמור על הנחיות פיקוד העורף. אנחנו מאחלים לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט".

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לתרום דם בעמדות התרמת הדם שמוצבות בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ. מידע על מיקום עמדות התרמות דם ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *