מיליונים התרגשו: מטיילים תיעדו מפולת שלגים שנעה לכיוונם ונעצרה פתאום

סרטון שפורסם לפני ימים אחדים ברשתות החברתיות – צבר תאוצה והפך לויראלי. בסרטון נראית מפולת שלגים שיורדת היישר מהצוק הגבוה לכיוונם של המטיילים, אך נעצרת 'פתאום' בנס, ומיד לאחריה – פלא נוסף מופיע. צפו

סרטון שפורסם לפני ימים אחדים ברשתות החברתיות – צבר תאוצה והפך לויראלי. בסרטון, שתועד על ידי קבוצת מטיילים סמוך לאגם קפוצ'ה שברכס הרים בנפאל – מתועדת מפולת שלגים שיורדת היישר מהצוק הגבוה ביותר, למטה. אגם הקפוצ'ה נחשב לאגם הנמוך ביותר בעולם שהמים שלו מגיעים מקרחונים, וחברי הקבוצה הקימו מאהל למרגלות ההר, כדי ללון לינת לילה באזור. היות ומפולת השלגים אירעה ממש במקום שבו חנו, המטיילים נתקפו באימה נוכח המחזה.

בסרטון ניתן לשמוע את קריאות האימה שלהם בשפתם, ומטייל בשם נארן שגם מיהר לצלם את רגעי האימה ולפרסם אותם ברשת – הסביר כי "בסרטון אפשר לראות אנשים רצים להציל את עצמם".

בסרטון גם ניתן לראות את הקשת היפהפייה שבצבצה לה על המסך שניות ספורות לאחר שנס גדול אירע במקום – כשהמפולת נעצרה בצדו השני של האגם, ולא התקרבה אל הצד שבו שהו המטיילים – זאת למרות שרוח פרצים שהגיעה מכיוונה גרמה לאוהלים שלהם לעוף, וטלטלה כל דבר אפשרי שעמד בדרכה.

"היא נעצרה פתאום", אומר נארן. "ומיד אחרי זה ראינו את הקשת. זה פלא גדול", הא מסכם.

צפו ברגעים המדהימים שתועדו במצלמתו:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *