נשלמות ההכנות ליום ההילולא ה־40 של סידנא בבא סאלי זיע"א

בנתיבות נשלמת ההיערכות לקראת יום ההילולא הארבעים שיתקיים בצל המלחמה שמתרחשת במרחק פחות מ־20 קילומטר

רק חמישה־עשר קילומטרים מפרידים בין מרכז עזה ובין מרכז העיר נתיבות בה שוכן ציונו של מורנו האדמו"ר רבי ישראל אבוחצירא, הבבא סאלי זיע"א שיום ההילולא הארבעים שלו יחול בעוד קצת יותר משבוע, ביום ראשון ד' בשבט הבעל"ט.

בימים האחרונים הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות למעמד ההילולא שיתקיים השנה בצל המלחמה בעזה הסמוכה. במסגרת ההכנות הותאם מתחם הציון והדרכים המובילות אליו בהשקעה גדולה ובמשרד לשירותי דת מעריכים כי מספר הבאים בשערי המתחם במהלך יום ההילולא יעמוד על מאות אלפים. השר לשירותי דת, מנכ"ל משרדו, ראש עיריית נתיבות ומפקדי מחוז דרום, מרחב נגב ותחנת נתיבות, השתתפו בסיור מקדים שנועד להבטיח את קיומה של ההילולא תוך שמירת שלומם וביטחונם של מאות אלפי המתפללים.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאל, אמר: "השנה אנחנו נערכים לאירוע מיוחד שאמור להתקיים לרגל מלאות 40 שנה להסתלקותו של בבא סאלי. זה תאריך מיוחד עבור כל עם ישראל. העלייה לקבר תתבצע בהתאם להנחיות והוראות פיקוד העורף. אנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות שהתבררו לא פעם כמצילות חיים. אני רוצה להודות למפקד מחוז דרום במשטרה ניצב אמיר כהן, שעושה בימים קשים אלה עבודת קודש כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של המתפללים. אנו תפילה כי זכות הצדיק תעמוד לנו ובזכותו ינצח עם ישראל את כל אויביו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *