נתניהו: אפשר להגיע לפתרון בנושא גיוס חרדים. עם פטישים זה לא יצליח

בהצהרה לתקשורת רגע לפני שהוא נכנס לניתוח, התייחס ראש הממשלה להפגנות באיילון, לחמאס ברפיח ולפלונטר סביב גיוס בני הישיבות

רגע לפני שהוא נכנס לניתוח, נפגשו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו עם משפחות החיילות החטופות. הפגישה התקיימה במשרד ראש הממשלה בירושלים. מוקדם יותר, בהצהרה שנשא לתקשורת, אמר ראש הממשלה:

"מי שאומר שאני לא עושה הכל למען שחרור החטופים טועה. ומי שיודע שאני עושה הכל וממשיך לומר שאני לא, גורם צער מיותר למשפחות החטופים. האמת היא שחמאס מקשיח עמדות ומונע עסקה". דברי נתניהו התייחסו להפגנה האלימה והפרות הסדר אמש באיילון.

נתניהו התייחס גם למתקפה על גדודי חמאס ברפיח שלא באה. לטענת רבים בשל כניעה ללחץ ממשל חוסיין אובמה שעונה לשם ממשל ביידן. נתניהו: "הלחץ האמריקני לא מעכב פעולה ברפיח. יש שיקולים אחרים. אמרתי לביידן שאם צריך נילחם בציפורניים כדי לחסל את חמאס ברפיח".

ואי אפשר בלי התייחסות לנושא הנפיץ ביותר שמונח על השולחן הפוליטי – גיוס לומדי התורה לצבא. נושא שנועד לפרק את ממשלת הימין. נתניהו התייחס גם לפלונטר הזה ואמר: "אפשר להגיע לפתרון בנושא גיוס חרדים בתנאי שלא הולכים להתנגשות מיותרת עם הציבור החרדי, עם פטישים זה לא יצליח. אני בעד לקדם את השיוויון בהסכמה". דבריו נאמרו על רקע תמונות מצערות של התכתשות מיותרת בכיכר השבת בעקבות הפרובוקציה של פעילי תנועת 'אחים לנשק'.

הפרובוקציה בכיכר השבת. צילום: דוברות המשטרה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *