נתניהו למשפחות שכולות: יש כל מיני פרשנים שאומרים שאי אפשר לנצח בעזה

הדברים נאמרו לחברי פורום הגבורה במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו. "חשוב לי שתדעו שהניצחון בהישג יד", אמר נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו אתמול (שלישי) עם נציגי משפחות שכולות מ'פורום הגבורה'. הפגישה התקיימה בקריה בתל אביב. במהלך הפגישה שמעו ראש הממשלה ורעייתו מנציגי המשפחות על סיפורי הנופלים בלחימה ברצועת עזה ובאירועי שמחת תורה, הביעו בפניהם את הערכתם העמוקה והשתתפו בצערם הכבד.

ראש הממשלה אמר לנציגי המשפחות: "אני ממוקד בדבר אחד מרכזי: ניצחון מוחלט. הניצחון הזה בדרך, התקדמנו ואנחנו מתקדמים כל הזמן. גיבורינו לא נפלו לשווא. אנחנו בדרך לניצחון המוחלט ולא נעצור – העמדה הזו מייצגת את הרוב המכריע של העם. יש כל מיני פרשנים שאומרים שזה לא אפשרי – חשוב לי שתדעו שזה בהישג יד".

במאמר מוסגר: בעניין זה חייבים לומר שיותר ויותר מומחים צבאיים מהעולם, מביעים את התפעלותם מהישגי צה"ל בעזה. אחד מהם, ראש תחום לוחמה אורבנית בווסט־פוינט, המכללה לפיקוד וטקטיקה של צבא ארצות הברית, אמר: "לא ניתן להשוות את המערכה בעזה לשום מערכה אחרת בהיסטוריה הצבאית המודרנית, מבחינת גודל האתגרים. ההתקדמות של צה"ל, מעל ומתחת לקרקע, מהירה באופן היסטורי".

חברי פורום הגבורה הודו לראש הממשלה על דבריו הברורים והנוכחים, וביקשו לחזק אותו על עמידתו מול הלחצים הכבדים מבית ומחוץ. אחת האימהות אמרה לנתניהו כי דבריו מאפשרים לה לקום בבוקר בידיעה שהמשימה לשמה נשלחו הבנים תושלם.

רעיית ראש הממשלה, הגב' נתניהו אמרה למשפחות: "אני מודה לכם על אומץ הלב ועל־כך שבאתם לחזק את ראש הממשלה. החיזוק שלכם והמפגש שלכם איתנו הוא הדדי והוא חשוב. הילדים שלכם הם הגיבורים שלנו. במותם ציוו לעם ישראל את המשך קיומו ואת המחויבות שלו לניצחון מוחלט. אני מחבקת אתכם, אני אוהבת אתכם, ותמיד נהיה ביחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *