סער: משוכנע שאלי אבידר לא יפיל את הממשלה

סער עקץ את כלכליסט: חשוב שהעיתון יבדוק את עצמו שוב לאחר פרסום הדו"ח

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער אמר הבוקר בוועידת הנשיאים ה-47 כי ״דו״ח הביניים של ועדת הבדיקה הוכיח שלא היה צורך בצעד דרמטי של הקמת ועדת בדיקה בנושא השימוש בתוכנות רוגלה על ידי המשטרה״.

על התפטרות אבידר אמר: ״אני מצטער על החלטתו של השר אבידר. אני משוכנע שלמרות שהוא יהיה הרבה יותר עצמאי בכנסת, עדיין הוא לא יפגע ביציבות הממשלה״.

שר המשפטים, גדעון סער, התארח הבוקר בוועידת הנשיאים ה-47 של הארגונים היהודיים בצפון אמריקה המתקיימת בירושלים.

בראיון לפרשן ynet, אטילה שומפלבי, התייחס סער באריכות לתוצאות דו״ח הביניים ועדת הבדיקה בראשות עו״ד עמית מררי ואמר כי ״על מנת לעשות צעד דרמטי ולהקים ועדה חקירה ממלכתית בנושא הזה צריכים לפחות שיהיה בסיס מסוים. היום, זה ברור שהפרסום בעיתון מלפני 15 ימים היה לא נכון ובטח שלא מדויק. יש לי הערכה מאוד גדולה לעבודה שביצע צוות הבדיקה. מדובר בדו״ח ביניים ואנחנו צריכים להמשיך ולבדוק את עצמנו ולתקן אם יש צורך. אבל, ברור שאין מקום לצעד דרמטי של הקמת ועדת חקירה ממלכתית״.

״חשוב מאוד בעיניי שמערכת העיתון עצמה הודיעה שתבדוק את עצמה ואת החומרים שבידה. זה חשוב שבישראל תהיה תקשורת חופשית שיכולה לבדוק את עצמה, גם אם היא עושה טעויות״.

סער גם התייחס בדבריו לפרסומים הבוקר על כוונתו של השר אלי אבידר להתפטר מהממשלה ואמר ״אני מצטער על החלטתו של השר אבידר. זה בוודאי לא מסייע לעבודת הממשלה. יש לממשלה הזו כמה וכמה בעיות בשבועות האחרונים, וזה משפיע על העבודה שלנו בכנסת. אלי אבידר פעל רבות על מנת שתוקם ממשלת שינוי בישראל, ואני משוכנע שלמרות שהוא יהיה הרבה יותר עצמאי בכנסת, עדיין הוא לא יפגע ביציבות הממשלה״.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *