סער רומז: עריקים יבואו מהליכוד אחרי הבחירות

שר המשפטים גדעון סער (כחול לבן התקווה החדשה) רמז הערב (מוצ"ש) בריאיון ל"פגוש את העיתונות" כי הוא ייקח עריקים מהליכוד. לדבריו, אם לבנימין נתניהו לא יהיו 61 מנדטים בבחירות – יהיו התפתחויות מרחיקות לכת. "לא יכול לספר הכול – אבל יש לי הערכה וגנץ עדיין מועמד לראשות הממשלה", אמר והוסיף: "אני ממש לא מתרגש מסקרים, אנחנו נתחזק"

שר המשפטים גדעון סער (כחול לבן התקווה החדשה) רמז הערב (מוצ"ש) בריאיון ל"פגוש את העיתונות" כי הוא ייקח עריקים מהליכוד. לדבריו, אם לבנימין נתניהו לא יהיו 61 מנדטים בבחירות – יהיו התפתחויות מרחיקות לכת. "לא יכול לספר הכול – אבל יש לי הערכה וגנץ עדיין מועמד לראשות הממשלה", אמר והוסיף: "אני ממש לא מתרגש מסקרים, אנחנו נתחזק".

על תוצאות הפריימריז בליכוד אמר סער: "אני רוב חיי הבוגרים הייתי בליכוד ומה שאני אומר, אני אומר בכאב – הליכוד שינה את פניו וערכיו", אמר סער. "רואים שמי שתופס את התאוצה זה מי שמתלהם, מי שמשתלח בשופטים ובתובעים, זה מי שמתנגש במערכות המדינה. אלו שנדחקים הם אלו ששומרים על הכיוון היותר ממלכתי. צריך לבדוק מה השינוי שחל ומה מאפיין אותו".

הוא הוסיף כי "אני מניח שיש היום אנשים בליכוד ששואלים את עצמם 'איזה עתיד צפוי לי בכיוון הזה'. אני הזהרתי מראש לאן הולך הליכוד, זה היה הבסיס לכך שעזבתי את הליכוד. אני לא יודע אם יש שמות לשת"פ פוטנציאלי".

סער התייחס גם לדבריו של גפני, שאמר שלא יעזוב את נתניהו גם אם לא יהיו לגוש הימין 61 מנדטים, ואמר: "היו לו התבטאויות אחרות לפני זה. אני אומר על בסיס ידיעה – אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים, גם בליכוד וגם במפלגות החרדיות יהיו התפתחויות מרחיקות לכת אחרי הבחירות".

הוא סבור כי הרוח הציונית לא יעברו את אחוז החסימה. "אם הם עוברים אז נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא", אמר וציין: "לצערי מה שהאוזר והנדל אומרים היום, זה לא מה שהם אמרו לפני חודשיים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גדעון סער אוטוטו תתפגר ותהיה מתחת לאדמה. ובא לציון ולימין גואל

    לך ימח שמך וזכרך נחש ארור

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב