עכשיו זה מוכח: החרדים שק החבטות של מפלגות השמאל והתקשורת

בתקשורת דווח מזה חדשים כאילו הציבור החרדי 'מופלה לטובה' בנתינת דוחו"ת קורונה וכן בקבלת מלגות לזכאים ע"י משרד הפנים. כעת בנתונים שפרסמו הלכה המרכזית לסטטיסטיקה מתברר שהכל שקר ♦ התקשורת מסתירה כמובן את הנתונים האמיתיים ולא מפרסמת אותם כדי להמשיך עם הרושם כאילו החרדים 'מוצצים' את המדינה ♦ וליברמן מחריף את ההתבטאויות אך לצערו לא זוכה לתגובה

ניתוח מחקרי של 552,076 דו"חות שניתנו בתקופת הקורונה בין 19 במארס 2020 ל-8 בפברואר 2021, שהתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בהתאם למספר התושבים, חתך הגילאים והמצב הסוציו-אקונומי בכל עיר ויישוב, מגלה כי אכיפת המשטרה את תקנות הקורונה לא היתה מועדפת לטובת החרדים- אלא להפך.
מקורות שעסקו בפילוח מהימן של הדו"חות קובעים כי אכיפת המשטרה הותאמה למאפייני ההפרות בקרב האוכלוסיות השונות, אולם "פרסומים בכלי תקשורת שונים נועדו ליצור ואף לתמרץ נרטיבים שליליים בתודעת הציבור בהתייחס לעבודת המשטרה".

לאור פרסומים בתקשורת, שיצרו תמונה מעוותת של האכיפה המשטרתית, נמסרו נתוני הדו"חות מפרוץ המגיפה ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לצורך ניתוח מקצועי אובייקטיבי ותקף. ממצאי ניתוח הדו"חות, חושפים כי בניגוד לכותרות מהדהדות על תת-אכיפה במגזר החרדי, האכיפה המשטרתית היתה גבוהה בהשוואה למגזרים אחרים.

לטענת אנשי המקצוע, חישוב כמות דו"חות שניתנו בכל עיר ויישוב והשוואתם כפי שנעשה הוא זריית פילוג ושנאה, משום שיש לחשב את כמות הילדים בעיר שאינם ברי עונשין..

גם בנוגע לדו"חות שניתנו לבתי עסק קובע המחקר כי לא ניתן להשוות בין כמות הדו"חות שניתנו לבעלי עסק בתל אביב לבין כמות הדו"חות שניתנו בבני ברק. "כמות העסקים לנפש בתל אביב גבוהה בשיעור ניכר לכמות בבני ברק", אומר אחד החוקרים.

גם לגבי חלוקת תלושי המזון של השר הרב אריה דרעי יצאו בתקשורת כי היא נועדה למשפות חרדיות בלבד, והנה עתה התברר שרק 14 אחוז מהזכאים הינם חרדים, כפי גדלם באוכלוסיה..

ברור שמטרת התקשורת המסלפת היא אחת: לגרום לעליית ההצבעה למפלגות החילוניות וירידה בכוחן של החרדיות תוך עידוד המשטרה להגביר את האכיפה. ואנחנו נאמר: לא יקום ולא יהיה!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *