פינוי דירות – מפנה דירות מלשלשת יונים

פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית נראה כמו משימה פשוטה, אך מסתבר שהיא מורכבת ומסוכנת בהרבה • חברת שי פינוי דירות מציעה פתרונות למתמודדים עם לשלשת יונים

כאשר מדברים על פינוי דירות, ישנו עולם שלם של מפגעים ובעיות שאנו עלולים להיתקל בהם. ממערכות חשמל לא תקניות העלולות לגרום לשרפה, ועד ריח צחנה בלתי נסבל. לכל דירה יש את המפגעים האופייניים לה, אך דבר שכיח החוזר על עצמו בדירות מוזנחות הוא לשלשות יונים. בעיה שהיא הרבה יותר מסוכנת ממה שנראה לכם.

כאשר דירות עומדות מוזנחות במשך זמן רב, בעלי חיים רבים מוצאים את דרכם אל הדירות. אלו יכולים להיות מכרסמים וחרקים שונים, וכמובן גם יונים. כל חלון שבור או פתח בעליית הגג יכול לאפשר ליונים להיכנס לבית. וכאשר היונים נכנסות, הן יודעות לנצל היטב את המקום. הן מתחילות לקנן בבית המוזנח, ומקימות שם מושבת יונים.

היונים הרבות משאירות אחריהן לשלשת יונים היכולה להצטבר לכמויות אדירות. ותהליך הניקוי וההוצאה של פסולת היונים הוא מסוכן יותר ממה שאתם חושבים.

היונים הן נשאיות של מחלות רבות, מחלות היכולות לסכן את בני האדם. ישנן דרכים רבות בהן המחלות הללו יכולות להגיע אל בני האדם, אך באופן כללי ניתן להגיד כי כל שהייה בסביבה שיש בה יונים מסכנת את בני האדם.

המחלות עשויות לעבור באמצעות מגע ישיר עם היונים, באמצעות טפילים העוברים מהיונים אל בני האדם, וגם באמצעות נשיפה של אבק לשלשת היונים העשוי להכיל וירוסים ובקטריות שיחדרו למערכת הנשימה שלכם.

צוות מקצועי לפינוי דירה צריך להיערך לפינוי לשלשות היונים. זאת באמצעות ציוד מיוחד, וכמובן דגש גדול על אמצעי בטיחות הכוללים מסיכות נשימה. אתם לא רוצים להתעסק בזה בעצמכם, הדבר יסכן את בריאותכם ולכן תעדיפו להשאיר זאת למומחים.

פינוי דירה, הרבה יותר מניקוי לשלשות יונים

לשלשת יונים היא אכן בעיה שכיחה בדירות מוזנחות, ופינוי הלשלשת הוא חלק מהשירות של חברות הפינוי. אך גם ללא לשלשות יונים פינוי דירות הוא משימה מורכבת ולא עבודה שתרצו לעשות בעצמכם.

חברת שי פינוי דירות מטפלת בכל ההיבטים של הפינוי. זה כולל מיון החפצים שבדירה. הוצאת הפסולת והגרוטאות שבדירה ופינויים לאתרי אשפה ומחזור. וזאת לצד ניקיון, חיטוי והדברה. ולבסוף אם תרצו ניתן גם לטפל בליקויים שונים בדירה כמו דלתות שבורות או חלונות שבורים.

אם יש לכם דירה ישנה ומוזנחת, דירה ששנים לא עשו בה שימוש, אתם צפויים למצוא בה בעיות תברואתיות ובטיחותיות רבות. אין טעם לסכן את עצמכם, מוטב לתת למומחים לטפל בדבר.

לאחר שנסיים את העבודה לא תכירו את המקום. המומחיות שלנו זה לקחת סביבה מזוהמת ועמוסה בחפצים, ולהפוך אותה למקום פנוי. אם אתם רוצים להשכיר או למכור את הנכס, אתם זקוקים לשירותים שלנו.

אתם מוזמנים לקבוע פגישה, נציג מטעם שי פינוי דירות יבוא להתרשם מהנכס ולאחר מכן יעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית המעניקה מענה לכל הבעיות הקיימות בנכס ובהתאמה לצרכים שלכם.

בשי פינוי דירות יבחנו את הבעיות הקיימות בדירה ואת היקף העבודה, ויכינו תכנית לפינוי מהיר ויעיל. כאשר הפינוי יסתיים הדירה תהיה פנויה וללא לשלשות יונים וסכנות בריאותיות.

אם אתם זקוקים לנקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *