פרוש בהלם: "הדתיים הם לא שווי זכויות?"

שר ירושלים ומשורת ישראל מאיר פרוש השתתף בכנס בשבע בניו יורק והתייחס לעניין הפיכת הפגנות השמאל למאבק בעל גוון המכוון נגד הציבור הדתי והחרדי

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש השתתף בכנס בשבע בניו יורק והתייחס לנושאים הבוערים שעל סדר היום. בראיון ליוני קמפינסקי אמר פרוש, כי הוא "מביע צער על מה שעשו לשמחה רוטמן, אחד החכים היעילים והבולטים בכנסת הזו". פרוש הוסיף ואמר: ""ראיתי מרחוק את המפגינים. הפגנות זה דמוקרטי. אני מביע צער על מה שעשו לשמחה רוטמן, אחד החכים היעילים והבולטים בכנסת הזו, חבל שלא יודעים לצייר גבולות. אבל הפגנות זה דבר דמוקרטי".

הניראות של ממשלת ימין, ממשלה דתית, כמעט חרדית. אתה, כשר חרדי, איך אתה רואה את הניראות של הממשלה, ומה עושים עם זה הלאה כי יש דאגה…

"אני רוצה לומר כך, לפני שאדבר על הדאגה. אני לא יכול להבין שאלה שקוראים להפגנות, למה הם מבליטים את עניין הדתיים? כי מה? הדתיים הם לא שווי זכויות? הממשלה הזו לפני שנה וחצי, העבירה 54 מליארד שח לפלסטינים, לערבים, שלא רק שהם לא משרתים, יש מהם בהנהגה שקוראים לא לשרת. הם מרגישים שבאמצעות דיבור על חרדי, זה יוסיף להם קולות. אבל הרבה דברים שנתניהו עשה לפיד צעד נגד זה, ובסוף אימץ את זה, כמו חוקים נורווגיים, מה שקרא לזה בזבוז. כשהוא היה בשלטון, השאיר את זה. גם לפיד ואנשיו היו מוכנים לתת לנו הרבה מאוד כסף לחינוך שלנו, כשהוא רצה שלא יצביעו נגד התקציב".

עוד מדבריו: "אני מאוד מקווה שאחרי שהעברנו את התקציב, הממשלה הזו יש לה לפחות שנה וחצי בלי דיונים והתכתשויות סביב תקציב, והיא עולה על דרך המלך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *