קשה להתחרות עם ׳הליכוד׳ ברשת, חייבים לפרגן למכונה של נתניהו

׳ידיעות׳ בכתבה מרתקת על הקמפיינים בדיגיטל

׳ידיעות׳ בכתבה מרתקת על הקמפיינים בדיגיטל: כמה הכוח חזק ברשת ניתן ללמוד מהסיפור הבא: בביקור של ביידן אמרה כתבת ׳חדשות 12׳ דנה וייס שביידן לא לחץ את ידו של נתניהו. נתניהו פרסם ביוזר שלו את דברי וייס בסרטון קצר, הסרטון הפך לוויראלי, אלפי אנשים התחילו לקלל את וייס ברשתות, עד שזה הסתיים בהגשת תלונה במשטרה.

יועץ תקשורת בכיר: ״קשה להתחרות עם ׳הליכוד׳ ברשת, חייבים לפרגן למכונה של נתניהו. הם יודעים לנגן שם על הרגשות והם רואים ברשתות פלטפורמה לבחינת והעברת מסרים״. חלק מהמפלגות עובדות עם משפיעני רשת שגובים בין 2500 ל-30.000 ש״ח ויותר, תלוי לפי המשפיען. הם עושים חוזה מסודר עם כמות של סרטונים ופוסטים.

בכתבת מגזין על היערכות הקמפיינים למערכת הבחירות נכתב תחת הכותרת ״הקמפיינים המעונבים מתו, יחי הרשתות החברתיות״ – תשכחו מכל מה שחשבתם וידעתם על קמפיינים פוליטיים, הדבר האמיתי מתחולל ברשתות החברתיות. מפייסבוק הוותיקה, טוויטר, ועד לפלטפורמות החדשות יותר טיקטוק וטלגרם.

על הדיגיטל במפלגות החרדיות נכתב: יו״ר ש״ס אריה דרעי מחזיק חשבונות טוויטר ופייסבוק אבל בלי טיקטוק. הח״כים של ש״ס הם הכי צעירים בכנסת אבל בלי טיקטוק. הם לא רואים בזה מקום ראוי. גם ליהדוה״ת אין חשבון טיקטוק, את הסרטונים שהמפלגה מפיקה, הם מפיצים כקובץ במיילים, בוואטסאפים ומקרינים אותם בעצרות על מסכי ענק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *