תאוריית השבבים: מקורבי חבר המועצת מבהירים

השמועות היכו גלים, בבית חבר המועצת מבהירים

בבית הגר"י זילברשטיין דוחים את תאוריית השבבים (שהושתלו בחיסונים) שהופצה בשמו ואומרים כי "הרב התכוון לשבבים רוחניים שעוקבים אחר כל בן אדם עד יום פטירתו".

מוקדם יותר פרסמו  גורמים  אינטרנסטים בשמו כי הגר”י זילברשטיין  טען כי “לאחר בירור מעמיק, גילינו שאכן המידע הזה הוא נכון, מכניסים שבבים לכל אדם, ואפשר לעקוב אחריו”.

חבר המועצת נותן מוסר נוקב וזועק: “מפחיד!!! למה, כי יש לנו דברים רבים שאנו רוצים להסתיר, ואין אנו רוצים שאף אדם בעולם ידע, אנו מנסים להסתיר את האמת”.

“כל אחד מבין שאנו לא עוסקים במידע הבדיוני על החיסונים, אבל כל אחד יודע ומאמין שבכל רגע שהוא מסתובב כאן בעולם הוא מצולם , ואין שום נסתר מנגד עיניך , וזה גם יוסרט ולא רק לעיניו, אלא לעיני כל בני משפחתו, והבושות שיהיו לו אין לתאר ואין לשער. זה בכלל לא מתקרב לבושות שאיזה גוי באמריקה יוכל לראות את התמונות, וגם אם ימכור את הסרטון לכל העולם, זה לא מתקרב לבושה שיש בעולם האמת, מהסרטון שיראו לנו על ימי חייו”.

בבית הרב זילברשטיין הבהירו כי בדברים שהוצאו בשמו נכתב  במפורש כי "מדובר במידע בדיוני", וכי "הרב התכוון לשבבים רוחניים שעוקבים אחר כל בן אדם עד יום פטירתו".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *