תביעת המיליונים של ברדוגו נגד גל"צ

נטען, כי גב' אלטשטיין מונתה לתפקיד מפקדת גל"צ במינוי זמני על-ידי שר הביטחון בהודעה לקונית, בהעדר שקיפות, מבלי שמונתה ועדת איתור לתפקיד וללא שקדם למינוי כל הליך תחרותי

המגיש והפרשן הבכיר בעכשיו 14 וגלי ישראל יעקב ברדוגו הגיש תביעה נגד משרד הביטחון, שר הבטחון בני גנץ ומפקדת גלי צה"ל, על חצי מיליון ₪. זאת, בטענה כי פוטר מתוך שיקולים פוליטיים. ברדוגו כותב שפוטר למרות שהוביל את התוכנית "יומן הערב" לשיאי האזנה שלא היו ועד היום אין כמותם בתחנה.

בכתב התביעה שהגישו עורכי הדין אמיר בשה ולירון בק נטען, כי גב' אלטשטיין מונתה לתפקיד מפקדת גל"צ במינוי זמני על-ידי שר הביטחון בהודעה לקונית, בהעדר שקיפות, מבלי שמונתה ועדת איתור לתפקיד וללא שקדם למינוי כל הליך תחרותי, ותוך התעלמות מעובדת אי-שירותה בצה"ל.

אופן מינויה של גב' אלטשטיין על ידי שר הביטחון בניגוד לכללי המינהל התקין לצד סימני שאלה כבדים סביב התאמתה לתפקיד, הביאו את גב' אלטשטיין לתלות מוחלטת בשר הממנה ונכונות לרצותו ולעשות כדברו, כששר הבטחון שם לה למטרה מרכזית להשתיק את התובע ולהדיחו מהתחנה. בפיטוריו הפוליטיים של התובע, שר הביטחון והגב' אלטשטיין פעלו בניגוד לאיסור שבסעיף 284 לחוק העונשין (הפרת אמונים), כך לפי כתב התביעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *