תקרית אלימה בבית ידיעות הובילה להשעיית עיתונאי חרדי שמאלני

בעקבות האירועים הללו הוציא היום הערוץ הודעה על השעייתו המידי עד לבירור. בהודעה, תלו בערוץ את הסיבה לכך ב"התבטאות קיצונית ולא ראויה שפרסם העיתונאי בטוויטר".

תקרית אלימה אירעה אמש באולפן ערוץ דמוקרט TV בבית ידיעות אחרונות: לפי גורמים, העיתונאי ישראל פריי "השתולל, צעק וקילל – עד שהורחק על ידי קצין הביטחון של הקבוצה מהבניין עד להודעה חדשה".

תחילת האירוע היה בהזמנה של פריי לאולפן בעקבות ציוץ שנוי במחלוקת שלו על חקירת המחבל שרצה לעשות פיגוע בתל אביב. לפי דיווחים בתקשורת, המחבל מוחמד מינאווי אמר בחקירתו כי "חיפש חיילים, ומשלא מצא ביפו – התמהמה, מה שאפשר את תפיסתו על ידי לוחמי היס"מ". בעקבות הדיווחים צייץ פריי: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו – הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה".

הציוץ הוליד שלל תגובות זועמות, אחת מהן גם של יאיא פינק ששימש כמנכ"ל תנועת דרכנו, שמפעילה את ערוץ החדשות דמוקרט TV שכתב כי "תמיכה בטרוריסטים אינה היהדות שלי".

בעקבות הציוץ הוזמן פריי, עובד הערוץ, לאולפן דמוקר TV בבית ידיעות אחרונות, ומאז החלה שרשרת אירועים שגורמים בקבוצה שנכחו במקום מתארים כ"הזויה".

"פריי השתולל, צעק וקילל בפני עובדי הערוץ ההמומים, ובפני האורחים שבאו לאולפן", מספר לוואלה! ברנז'ה גורם שנכח במקם. "בנוסף, פריי מנע מהשידור להתחיל בזמן, תוך שהוא מסרב לצאת מהאולפן, עבר לקונטרול והפריע למהלך שידור המהדורה בצרחות". עובד אולפן אף נחבל בידו בשל ההשתוללות שהתרחשה בקונטרול.

למרות בקשות חוזרות ונשנות של עובדי הערוץ כי יירגע, פריי סירב להתפנות עד שלבסוף הורחק מבית ידיעות אחרונות בהוראת קצין הביטחון עד להודעה חדשה.

בעקבות האירועים הללו הוציא היום הערוץ הודעה על השעייתו המידי עד לבירור. בהודעה, תלו בערוץ את הסיבה לכך ב"התבטאות קיצונית ולא ראויה שפרסם העיתונאי בטוויטר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סמולני עם כיפה??? יותר סמולני מידיעות??? הוא כנראה בעל ב.א בוגר אברבאנל. אצל החרדים אין סמולנים אין חיה כזו

    ב.ה אין סמולנים אצל חרדים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב