״ראש הממשלה בפועל״: כשמנסור עבאס ומירי רגב נפגשו באולפן. צפו

יו"ר רע"ם מנסור עבאס נקלע לעימות בפגוש את העיתונות עם ח"כ ושרת התחבורה לשעבר מירי רגב שהעירה לו לקראת סיום הראיון ועקצה אותו כי צריך לכנות אותו "ראש הממשלה בפועל" ושבנט מפחד מאיומיו. מנסור עבאס לא נותר חייב. צפו

עבאס לא נשאר חייב

יו"ר רע"ם מנסור עבאס נקלע לעימות בפגוש את העיתונות עם ח"כ ושרת התחבורה לשעבר מירי רגב שהעירה לו לקראת סיום הראיון ועקצה אותו כי צריך לכנות אותו "ראש הממשלה בפועל" ושבנט מפחד מאיומיו.

עבאס לא נשאר חייב והזכיר לרגב: "את יודעת? יום אחד גם משרד ראש הממשלה הקודם התקשר אליי, הזמין אותי למשרד כדי לדון איך אפשר לקדם החלטה מסוימת בכנסת ולקדם החלטות לטובת החברה הערבית".

רגב ענתה בתגובה כי "יש הבדל" בין המקרים, אך עבאס ביטל את דבריה בכך ש"תמיד יש הבדל". רגב הסבירה: "יש הבדל בין איך לקדם החלטות בכנסת ואיך עושים למען החברה הערבית אבל לא משלמים 'מס עבאס' כי מפחדים שהממשלה תיפול".

עבאס סיפר על תוכנית אסטרטגית בתחום התחבורה שרגב קידמה בעבר. "עכשיו בוא נראה שמיישמים אותה", העירה שרת התחבורה לשעבר. "ואם לא, אז תמצא את הצד החוצה".

"אין ספק שהיא רוצה לדחוף אותנו החוצה, אבל בינתיים אנחנו נשארים, שומרים על התהליך שאנחנו מובילים ורוצים שהוא יצליח מאוד".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *