‏בכירים בליכוד מאשימים: "בעשר שניות אמסלם הרס קמפיין של חצי שנה"

יותר נטל מנכס

גורמים בליכוד טוענים כי יו"ר המפלגה ח"כ בנימין נתניהו רואה באמסלם ובמספר חברי כנסת נוספים כמו דיסטל, רגב, אסנת מארק, קטי שטרית ועוד "יותר נטל מנכס". יש לציין כי אמסלם נפגש היום עם נתניהו ויישר עימו את ההדורים.

גורמים בכירים בליכוד, זועמים על ח"כ דודי אמסלם שתמך באפשרות צירופה של רע"מ לקואליציית ימין לאחר השגת רוב של 61 חברי כנסת ממפלגות ציוניות.

"בראיון של עשר שניות הרס אמסלם קמפיין של חצי שנה", טענו הבכירים בשיחה לערוץ 7 והוסיפו שנתניהו רואה כיום באמסלם "יותר נטל מנכס".

"הוא עשה לנתניהו פיגוע רציני בקמפיין", הוסיפו הבכירים.

עוד אמרו כי נתניהו מעוניין לפנות בבחירות הקרובות לציבור ימני, מתון וממלכתי יותר, כזה שמתנער ממקורביו של נתניהו בליכוד, שאחד מהם הוא אמסלם. "ביבי הולך להרחיק את המועמדים הבעייתיים בליכוד כי הם מרחיקים אותו מהמנדט ה־61. החלום של לפיד זה לקבל בצמרת רשימת הליכוד את אמסלם, קרעי ודיסטל ואת זה נתניהו מבין".

בראיון לקשת 12 אמר אמסלם: "אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61, אהלן וסהלן. אבל אנחנו לא יכולים להישען עליו"
נתניהו ענה לו במתקפה חריפה תוך שהוא מתנער ממנו. "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע"מ היא מפלגה אנטישמית אנטי־ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל. הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע"מ לקואליציה כלשהי".

אמסלם לא נשאר חייב: "נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא בפעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *