הודעה דרמטית של רה"מ: "אין קניונים, מסעדות וחתונות, הגנים ייסגרו"

רה״מ נתניהו בהצהרה דרמטית לתקשורת הודיע כי החל ממחר בבוקר ייסגרו כל גני הילדים ומוסדות החינוך השונים בעקבות התפשטות וירוס הקורונה

רה״מ נתניהו בהצהרה דרמטית לתקשורת הודיע כי החל ממחר בבוקר ייסגרו כל גני הילדים ומוסדות החינוך השונים בעקבות התפשטות וירוס הקורונה.

החל ממחר בבוקר ייסגרו כל מקומית הבילוי קניונים , בתי קפה , מסעדות , אירועים ועוד. כמו כן יש איסור של התכנסות של 10 אנשים ויותר.

תרבות ופנאי
יופסק

בנקים ותחנות דלק
לא צפוי בעיות

מסחר
יימשך בתנאים מגבילים

מקומות עבודה
מי שלא חייב שלא ייצא

תחבורה ציבורית
דנים על זה עדיין. אין כרגע הגבלות

גני ילדים פעוטנים מועדני ילדים
יסגרו

התקהלות אולמות
עד 10 איש. אין יותר 100 איש

מקומות עבודה
כל מנהל יחליט את מי להביא.

נתניהו הסביר- ״אנחנו בקרב על הבריאות של הציבור ובקרב על החיים. באיטליה כבר יש מעל 1000 מתים. אנחנו ממוקמים במצב טוב מאוד ביחס לעולם״.

״הנשיא טראמפ הכריז על מצב חירום והבורסות נופלות. אנחנו יכולים לנצח את הנגיף אבל זה מחייב לעבור לשגרת חיים חדשה״.

״אין שום סיבה להסתערות על הסופרים. יש לנו מלאים מכאן ועד להודעה חדשה. יש לנו מזון גם לחג הפסח, אין ולא יהיה שום מחסור. החנויות ימשיכו לתפקד. גם לא יהיה מחסור בתרופות. גם תחנות דלק יפעלו כרגיל״.

״כל מה שקשור לתרבות הפנאי יופסק ממחר בבוקר. כל מי שלא חייב לצאת לעבוד או לנסוע שלא יעשה את זה. מקומות הבילוי יסגרו״.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. וְהוּא רַחוּם יְכַפֵּר עָו‍ֹן וְלֹא יַשְׁחִית וְהִרְבָּה לְהָשִׁיב אַפּוֹ וְלֹא יָעִיר כָּל חֲמָתוֹ.

    .
    אין ספק כי מחלה זו של קורונה היא התראה מלמעלה, יש מנהיג לעולם, והוא שולח לנו איתותים, יהי רצון שנתעורר לתקן מעשינו, והוא ירחם על עמו ונחלתו, וירפא חוליינו, ויאמר די לצרותינו, ויעצור המגיפה המשחית והחרב והרעב מעל עמו ישראל, ומעל כל העולם כולו. הכותב בדמע ובתחנונים לבוראינו בעל הרחמים. וְהוּא רַחוּם יְכַפֵּר עָו‍ֹן וְלֹא יַשְׁחִית וְהִרְבָּה לְהָשִׁיב אַפּוֹ וְלֹא יָעִיר כָּל חֲמָתוֹ.

    כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח", ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח ורע, זה אחד מסימני חבלי משיח. ובקרוב נזכה וּבֵרַ֥ךְ אֶֽת־לַחְמְךָ֖ וְאֶת־מֵימֶ֑יךָ וַהֲסִרֹתִ֥י מַחֲלָ֖ה מִקִּרְבֶּֽךָ.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן

    הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן

    הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן |
    הגב
  3. הגאולה בפתח. הסיבה שיש קורונה להכין את העולם לביאת המשיח. ביטול הטיסות בעןלם כדי לאפשר הטסת כל בתי כנסת ובתי מדרש שבעולם לארץ ישראל. פינוי המלונות לשכן את כל היהודים שיקומו בתחיית המתים. הסערה והשטפונות כמין טהרת מים כהכנה לגאולה!

    הגאולה בפתח. הסיבה שיש קורונה להכין את העולם לביאת המשיח. ביטול הטיסות בעןלם כדי לאפשר הטסת כל בתי כנסת ובתי מדרש שבעולם לארץ ישראל. פינוי המלונות לשכן את כל היהודים שיקומו בתחיית המתים. הסערה והשטפונות כמין טהרת מים כהכנה לגאולה!

    ר' יעקב מאיר שכטר שליט"א אמר בפורים קורונה זה מחלה אבל בשם של המחלה יש את התרופה זה לשון של "קראו נא" הקדוש ברוך הוא אומר נא תקראו לי.

    ר' שמעון שפירא שליט"א אמר: קורונה = ק' זה מאה ברכות יהיה "רינה"
    כמו שרואים בזמן דוד המלך שהיה מגיפה התקינו שיגידו מאה ברכות כל יום, כך חייבים להקפיד היום על 100 ברכות כל יום.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א הבטיח כי מי שיצביע ג' לא יחלה בקורונה. למי הצביע ר' חיים לג'?! לא????? וקשה להבין הלא מובטח כי לא יחלה בקורונה לשם מה היו צריכים לסגור את ביתו, הלא הבית הזה בטוח מקורונה, כולם הצביעו שם ג'... וי"ל שהוא לעולם לא הבטיח כלום, רק אומרים הרבה שטיות בשמו שהוא בכלל לא אמר, כידוע לרבים!!!! ואי אפשר להאמין שום דבר שבני ביתו אומרים בשמו... רוב הדברים לכאורה שקר מולט!

    הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א הבטיח כי מי שיצביע ג' לא יחלה בקורונה. למי הצביע ר' חיים לג'?! לא????? וקשה להבין הלא מובטח כי לא יחלה בקורונה לשם מה היו צריכים לסגור את ביתו, הלא הבית הזה בטוח מקורונה, כולם הצביעו שם ג'… וי"ל שהוא לעולם לא הבטיח כלום, רק אומרים הרבה שטיות בשמו שהוא בכלל לא אמר, כידוע לרבים!!!! ואי אפשר להאמין שום דבר שבני ביתו אומרים בשמו… רוב הדברים לכאורה שקר מולט!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב