הולכים לבחירות? 4 ימים לסיום ההארכה – לחץ במערכת הפוליטית

המערכת הפוליטית כמרקחה הבוקר בעקבות החשש שהולך ומתממש, שיתכן מאוד ותוך חודש יכריז נשיא המדינה על הליכה נוספת לבחירות חדשות

המערכת הפוליטית כמרקחה הבוקר בעקבות החשש שהולך ומתממש: המחלוקת הגדולה במערכת הפוליטית בין החרדים לליברמן גורמת לכך שיתכן מאוד ותוך חודש יכריז נשיא המדינה על הליכה נוספת לבחירות חדשות.

עיקר המחלוקת הקיימת בהרכבת הממשלה, היא עקשנותו של אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, להעביר את חוק הגיוס שניסח כשר ביטחון יחד עם צה"ל, כאשר מנגד החרדים ובראשם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתעקשים שחוק הגיוס הזה, שכבר עבר הצבעה בקריאה ראשונה בכנסת, לא יעבור, אלא אם יבוצעו בו שינויים.

בינתיים, ליברמן משמיץ מעל לכל במה את "הסחטנות החרדית" כלשונו, ושולח את חברי הכנסת שלו להתראיין ולהסביר עד כמה הבעיה בנציגים החרדים.

ח"כ עודד פורר, מקורבו של ליברמן, אמר הבוקר ברשת ב' ובגלי צה"ל: "שום דבר לא משביע את התיאבון שלהן. ירצו הסיעות החרדיות לגרור אותנו לבחירות, נלך לבחירות".

יהדות התורה השיבה לליברמן מספר פעמים מעל גלי התקשורת מאז צאת השבת, שם טענו כי עמדתם הקשוחה תמשיך, וכי חוק הגיוס שלו יביא חורבן על עולם הישיבות ויסכן את לומדי התורה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *