"אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו, זו תהא מכה אנושה לימין"

 יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ,שיחסיו עם נתניהו ידעו עליות  ובעיקר מורדות יוצא להגנתו של ראש הממשלה  לאחר שלא הצליח להרכיב קואליציה

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ,שיחסיו עם נתניהו ידעו עליות  ובעיקר מורדות יוצא להגנתו של ראש הממשלה  לאחר שלא הצליח להרכיב קואליציה. "אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו. מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מסורס ומפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט", כתב בנט בפוסט בפייסבוק.

בפוסט שפרסם הערב כתב בנט כי "דווקא בשעתו הקשה ביותר, החלטתי להיכנס תחת האלונקה. נתניהו לא מושלם, אבל הוא היה ראש ממשלה טוב מאוד למדינת ישראל ולביטחונה. מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו. גורמי שמאל בתקשורת, באקדמיה, בתרבות ובמשפט הפכו אותו לסמל הרוע המוחלט".

"ייתכן שהגיע הזמן להחלפה שלו וייתכן שלא, אבל גם אם כן, היא צריכה להיות דרך פתק הבוחר ולא כתב אישום", כותב בנט. "הוא לא נטל שקי מזומנים ולא העביר כסף לחשבונותיו האישיים. הוא קיבל סיקור קצת פחות עוין באתר וואלה, והרבה יותר מדי סיגרים ושמפניה. זה באמת לא בסדר, אבל על זה לא מפילים ראש ממשלה".

בנט גם לא חסך ביקורת שלו על נתניהו ואמר כי "הרבה להתלונן על הגמוניית השמאל, אך בפועל עשה מעט מאוד לשנות משהו; הוא העניק גב מלא לאותה מערכת המשפט שכעת רודפת אותו; לא החיל ריבונות על סנטימטר של ארץ ישראל; מסר שטחי ארץ ישראל לערבים; הכריז על מדינה פלסטינית בבר אילן; הוא שחרר המון מחבלים מרצחים, כולל יחיא סנוואר; צייר את גלעד שליט כגיבור, והוא לא; ואפשר תחת משמרתו לחיזבאללה להמשיך להתעצם ברבבות רקטות ושחק את ההרתעה מול חמאס".

בנט גם שיבח את נתניהו וכתב "נתניהו גם עשה המון טוב לעם ישראל וביצר את מדינת היהודים – העלה את קרנה ואת מעמדה של ישראל בעולם למדרגה שמעולם לא היינו בה; הוא תמרן וצלח 8 שנים של הממשל העוין של אובמה; הוא בלם את התבססות איראן בסוריה ועיכב את התקדמותה לפצצה גרעינית; הוא שמר על אחריות תקציבית וכלכלית וכשר האוצר הציל את הכלכלה; הוא ניווט את ישראל בתבונה מדינית בעידן האביב הערבי; והוא נמנע ממלחמות מיותרות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *