גפני: "אין מניעה להצטרף לממשלה בראשות גנץ"

למרות הנאום המתוקשר בו דיבר בני גנץ על תחבורה ציבורית בשבת ועל מתווה הכותל, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הבהיר הבוקר כי אינו רואה מניעה לשבת בממשלה בראשותו

יו‏שב ראש מפלגת דגל התורה ח"כ משה גפני התראיין הבוקר בגל"צ, ושוחח בין היתר על החלטת היועמ"ש לגבי נתניהו, אפשרות שהחרדים ישבו עם בני גנץ בממשלתו, במידה וזו תקום, וכמובן גם על המפץ החרדי.

גפני אמר על אפשרויות האיחוד כי "צריך לבדוק אם הוא מוסיף מנדטים או מקטין אותנו, 10 מנדטים זה לא מספיק. אנחנו לא ממצים כוח כאשר אנחנו הולכים יחד. זה יפה ועושה רושם מוצלח. השאלה מה התוצאה? גם בש"ס חושבים כך".

ח"כ משה גפני התייחס לאפשרות שבני גנץ ירכיב ממשלה ושוב הפתיע את המראיין כשלא שלל זאת כשאמר "לא פוסלים ישיבה עם בני גנץ, גם אחרי שדיבר בנאומו על תחבורה ציבורית בשבת ועל מתווה הכותל".

בראיון נוסף הבוקר ב'קול חי' אמר גפני: "אם בני גנץ ירכיב את הממשלה, נבהיר לו שלא נצטרף אליו יחד עם יש עתיד. אבל אני מעריך שנתניהו ינצח ושגוש הימין ירכיב את הממשלה. נתניהו יצלח את כתב האישום".

גפני התייחס בדבריו גם לפרשיות נתניהו והחלטה אפשרית של היועמ"ש ואמר: "אז מנדלבליט החליט. הוא לא ממנה ולא מפיל ראשי ממשלות. בעולם המערבי לא היו מגישים משפט כזה על ראש ממשלה. אנחנו נמצאים במדינה שבה רבים מאוד מהניסיונות להגיש כתבי אישום נגד אנשים הסתיימו בזיכויים".

גפני אמר בראיון: "נצרף לגוש החרדי את כל מי שמקבל את מרות מועצת גדולי וחכמי התורה, וזה ש"ס, אגו"י ודגל התורה. אם נטורי קרתא רוצים להצטרף, שיקבלו את מרות גדו"י".

בראיון אף תקף את ליברמן: "תמכנו בליאון כשלליברמן היה אינטרס שייבחר. למה הוא בוגד בנו ותוקף אותנו וכמעט משווה אותנו לחמאס? יש דין ויש דיין. הוא ימשיך לרדת בסקרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *