זעם במאה שערים: שוטרים השליכו רימון לעבר ילדה

העימותים וההתפרעות התרחשו בשטיבלעך בשכונת מאה שערים שבירושלים. השוטרים הגיבו מצדם ברימוני הלם, כולל רימוני הלם שהושלכו לתוך בתי הכנסת עצמם וגם על ילדה קטנה.

הערב התקיימה מחאה גדולה במאה שערים, ע"י כמה עשרות חרדים בירושלים במחאה על סגירת המקוואות. במהלך הפרת הסדר במקום והשליכו ביצים ואבנים לעבר השוטרים שפועלים במקום אל מול מפרי הסדר. השוטרים 10 מהם שהועברו לחקירה.

תיעוד ממצלמות האבטחה את רגע הפגיעת הרימון בילדה מוקדם יותר הערב.

העימותים וההתפרעות התרחשו בשטיבלעך בשכונת מאה שערים שבירושלים. השוטרים הגיבו מצדם ברימוני הלם, כולל רימוני הלם שהושלכו לתוך בתי הכנסת עצמם וגם על ילדה קטנה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין סיבה בעולם שבמרכז הבימה בתל אביב [החילונית] יוכלו מאות אנשים להתכנס ביחד בלי שום פיקפוק ובלי משטרה ובלי שום חיילים וכו', אבל [אצל החרדים לדבר ד'] התלמוד תורה, והחיידר, והבית יעקב, והישיבות, הכוללים ובתי הכנסת שהם הבסיס לקיום כל העולם לא יוכלו ללמוד תורה ולהתפלל בציבור. כמובן בהתאם להנחיות ולשמירה על בריאות הציבור.

    אין סיבה בעולם שבמרכז הבימה בתל אביב [החילונית] יוכלו מאות אנשים להתכנס ביחד בלי שום פיקפוק ובלי משטרה ובלי שום חיילים וכו', אבל [אצל החרדים לדבר ד'] התלמוד תורה, והחיידר, והבית יעקב, והישיבות, הכוללים ובתי הכנסת שהם הבסיס לקיום כל העולם לא יוכלו ללמוד תורה ולהתפלל בציבור. כמובן בהתאם להנחיות ולשמירה על בריאות הציבור.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. די לצביעות!

    השוטרים הותקפו באלימות קשה והם הגנו על עצמם
    במקרה הזה השוטרים הם הטובים והנטורי קרתא הרעים
    אז תתחילו לבדוק את העובדות ולא להתייצב אוטומטית נגד השוטרים בלי לבחון את המקרה לגופו

    לחיימ |
    הגב
  3. זה לא יכול להימשך לעולם ועד

    זה לא יכול להימשך לעולם ועד.
    הנה ההתבטאות של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א: "התורה והתפילות – מגנים". "אם הם היו יודעים כמה התורה והתפילות בציבור מגנא ומצלא, היו מוצאים פתרון שנצליח לעשות את זה בלי להכנס לסכנה", כך התבטא בכאב מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א, וז"ל הזהב "התורה ציוותה עלינו לשמור על עצמנו עוד לפני שהם המציאו את החוקים שלהם".

    ראשי הישיבות ומנהלי מוסדות החינוך שהועברה לשר התורה הגר"ח קנייבסקי לקראת פתיחת זמן קיץ, התבטא להם מרן שא התורה מתוך כאב ואמר: "התורה ציוותה עלינו לשמור על עצמנו עוד לפני שהם המציאו את החוקים שלהם, אבל אם הם היו יודעים כמה התורה והתפילות בציבור מגנא ומצלא, היו מוצאים פתרון שנצליח לעשות את זה בלי להכנס לסכנה".

    כך התבטא בכאב מרן הצדיק הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

    והנה "עשרות אלפי עצמאיים ובעלי עסקים קטנים שכל חייהם שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי, נותרו בלי פרנסה ולא מצליחים לחדור את סבך הבירוקרטיה על מנת לקבל הלוואה מהקרן שהקימה המדינה". וזה בגלל שלא מתפללים בציבור 3 פעמים כל יום. וגם בגלל שביטלו לימוד התורה הקדושה מתינוקות של בית רבן וישיבות וכוללים וכו'. אלו אברכים ותלמידי ישיבות מגינים על הדור.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב