"מדגרה של קורונה": הצפתים מנדים את הבני ברקים וברמת גן מכינים בג"ץ

אילן שוחט, מי שהיה ראש העיר צפת לשעבר הזהיר היום את ראש העיר שוקי אוחנה מפני נדידיה המונית של בני ברקים לצפת, וראש העיר רמת גן מתכנן להגיש עתירה לבג"ץ

בבני ברק יש מעל 500 חולי קורונה והמספרים אמורים לטפס ולהגיע לאלפי חולים. ממשרד הבריאות נמסר כי לאור המצב בבני ברק, אושר הקמת מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה מהירות בבני ברק.

אילן שוחט, מי שהיה ראש העיר צפת לשעבר הזהיר היום את ראש העיר שוקי אוחנה מפני נדידיה המונית של בני ברקים לצפת. וכך כתב: "מבדיקה ראשונית ונתונים שהגיעו אליי מסתמן גל גדול של תושבי בני ברק בדרך לצפת בגלל מחסור המקומות בבני ברק והסגר הצפוי שם.
אני קורא מפה לשוקי אוחנה להציב שוטרים ופקחים בתחנה המרכזית ולמנוע מתושבי חוץ (במיוחד מערים עם הדבקה המונית) כניסה לצפת!! על ממשלת ישראל לפתור להם את הבעיה בצורה מבוקרת ולא לפזר אותה בכל הארץ!!

יש לציין כי תושבים רבים בצפת מסרבים להזמין לעיר מבני ברק הנגועה בקורונה. אחד התושבים אומר ל'אקטואליק', "אמרנו כבר לקרובי המשפחה מבני ברק בצורה יפה כי אנו לא יכולים לסכן את חיינו בשבילכם. ביטלנו את ההזמנה לחג בגלל המדגרה ההמונית של הקורונה ששורצת בבני ברק".

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן פרסם בדף הפייסבוק שלו קריאה לראש הממשלה להטיל סגר על תושבי בני ברק, "בכדי לא להפסיד זמן יקר נקדם הכנת עתירה דחופה לבג"צ כנגד הממשלה, שתוגש אם לא יוטל סגר מלא על העיר בני ברק", כתב ראש העיר השכן אשר התריע מפני זליגת הקורונה לעירו, "בבני ברק אין פצצה מתקתקת אלא פצצה עוצמתית שהתפוצצה גם לנו בפרצוף. בשעות הקרובות נפנה לכמה מומחים ברמה הלאומית לבחון את הנתונים ולחוות דיעת מומחה. ככל שלא יהיו דעות סותרות ומרגיעות ומייד, אדרוש עוד הערב מראש הממשלה להורות על סגר מלא ומוחלט על העיר בני ברק שעם כל כאב הלב על מה שעובר עליהם אין ברירה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *