נתניהו הורה לשרי הליכוד: "להבעיר הכול"

גורם בליכוד טען כי נתניהו ביקש בפגישת החירום בשבת להקים מחאה ציבורית נגד ממשלה כזאת ואמר כי צריך "להבעיר הכול", אולם בסביבת נתניהו טוענים שהדבר לא נאמר כלל.

גורם בליכוד טען כי נתניהו ביקש בפגישת החירום בשבת להקים מחאה ציבורית נגד ממשלה כזאת ואמר כי צריך "להבעיר הכול", אולם בסביבת נתניהו טוענים שהדבר לא נאמר כלל.

יאיר לפיד תקף בטוויטר את נתניהו: ‏"ראש ממשלה במדינה דמוקרטית אינו יכול להגיד לאנשיו ״להבעיר את הכל״. ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך ״לא לזה התכוונתי״.

בעקבות ציטוט שפורסם בשם נתניהו שקרא "להבעיר את הכל" דובר ראה"מ מסר: "הדברים לא נאמרו על ידי ראש הממשלה. פייק ניוז".

ח"כ ניר ברקת הגיב ללפיד וכתב: ‏"לא נכון יאיר! ‏הייתי על השיחה. המילה להבעיר את הכל לא נאמרה! ‏השיחה היתה על החשש הכבד שאתה ושותפיך בכחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט הנשענת על תומכי טרור. עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה.

בתוך כך, נתניהו כתב  בפייסבוק כי ממשלת מיעוט שתלויה במפלגות הערביות שרוצות להעמיד לדין את חיילינו כ״פושעי מלחמה״ = סכנה למדינת ישראל וסטירה בפרצופם של חיילי צה״ל.

 

 

 

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ממשלת מעבר בראשות גנץ

    גנץ לא יחזיר את המנדט לנציג הליכוד והפשע המאורגן בבית הנשיא.
    אם נתניהו לא ייפרד מהבלוק ולא יסכים להיות השני ברוטציה עד יום ראשון בערב נאלץ להחליף את ממשלת המעבר המשיחית הפלילית והחרדית שלו בממשלת מעבר חילונית שאינה שקועה בפלילים בראשות גנץ.
    הממשלה תזכה לאמון של 65 חברי כנסת.
    הכנסת תפוזר מיד לאחר השבעת השרים החדשים והממשלה תהפוך לממשלת מעבר (כמו הנוכחית) שאינה נשענת על תמיכה של הרשימה המשותפת.
    עד הבחירות באפריל יוגשו כתבי אישום נגד ביבי, דרעי, ביטן וליצמן. הליכוד יבחר מנהיג חדש שיצטרף לממשלה החילונית שיקים ראש הממשלה בני גנץ באפריל.
    הציונות הדתית תימחק לחלוטין.

    ממשה למשה |
    הגב