פרסום ראשון: רבני מודיעין עילית החליטו לאפשר ישיבה במסעדות עד הלילה

 פרסום ראשון: רבני מודיעין עילית התירו לראשונה בעיר לאפשר ישיבה במסעדות ובפיצריות עד השעות הקטנות של הערב. ל'אקטואליק' נודע כי בחודשים האחרונים הופעל מכבש לחצים רב מצד בעלי העסקים על רבני  העיר שיואילו בטובם לאפשר ללקוחות לשבת גם בשעות הערב המאוחרות, הלחצים א"כ עשו את שלהם – ורבני העיר שינו את התקנה ההיסטורית

פרסום ראשון: רבני מודיעין עילית התירו לראשונה בעיר לאפשר ישיבה במסעדות ובפיצריות בעיר עד השעות הקטנות של הערב. ל'אקטואליק' נודע כי בחודשים האחרונים הופעל מכבש לחצים רב מצד בעלי העסקים על רבני העיר שיואילו בטובם לאפשר ללקוחות לשבת במסעדה גם בשעות הערב המאוחרות, הלחצים א"כ עשו את שלהם – ורבני העיר שינו את התקנה ההיסטורית.

כמו בבני ברק גם במודיעין עילית תיקנו רבני העיר כי אין לשבת במסעדות מהשעה  20:30 מחשש לפרצת גדרי חומות הצניעות.  אלא שבחודשים האחרונים פנו בעלי העסקים במודיעין עילית לרבני העיר ושטחו בפניהם את מצוקתם, זוגות צעירים רבים מגיעים לקנות, ולאחר שאנחנו אומרים להם שאא לשבת לאכול אז הם פשוט לא קונים. לדבריהם, "מדובר בפגיעה כלכלית קשה בעבורם וכי גם ככה רוב העיר אברכים שלא ממהרים לקנות במסעדות".

הלחצים עד כה לא הועילו, ולא ברור מה הוביל לשינוי, אך ביום רביעי קיבלו בעלי העסקים הודעה לפיה ניתן להאריך את שהות הישיבה במקומות הבילוי עד לשעה 22:00. ובא למודיעין עילית גואל.

בבני ברק התירו לאחרונה הרב לנדא למכור פיצות, אך התנה זאת בשיטת שלם וקח שיעמדו תחת הכשרות והצניעות ואף יקבלו על עצמם התחייבות לא לאפשר ישיבה במקום והתאספות, כך שמי שנצרך למאכל פיצה יוכל לרכוש ללא שום בעיה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איך נפלו הגיבורים ?????? ??????????????????????

    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????
    איך נפלו הגיבורים

    איך נפלו הגיבורים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב