בוגי יעלון: "משתמשים בתקיפה בסוריה לצרכים פוליטיים"

שעות לאחר שדובר צה"ל הודיע כי ישראל סיכלה מתקפת רחפנים של כוח קודס האיראני, תקף בכיר כחול לבן: "עשינו הרבה פעולות כאלה ולא רצנו לספר לחבר'ה"

שר הביטחון לשעבר ואיש כחול לבן בהווה משה (בוגי) יעלון, תקף הבוקר (ראשון) את לקיחת האחריות הפומבית על התקיפה הישראלית אמש נגד הכוחות האיראנים שנערכו להוציא פיגוע רחפנים נגד ישראל.

"עשינו הרבה פעולות כאלה, לא רצנו לספר לחבר'ה ולקחנו אחריות. בתקופה האחרונה משתמשים גם בזה לצרכים פוליטיים, על זה אני מצר", אמר יעלון בריאיון בכאן ב'.

הלילה, סמוך לחצות, הודיע דובר צה"ל כי ישראל סיכלה מתקפת טרור של כוח קודס האיראני שהייתה אמורה להתבצע באמצעות רחפנים ולפגוע במתקנים בצפון הארץ. ישראל תקפה את הכוח האיראני בכפר עקרבה דרומית מזרחית לבירה הסורית דמשק.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיב להתפתחויות: "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל". נתניהו נמצא בדרכו לקריה לקיום התייעצויות.

בשל התקיפה הועלתה הכוננות במערכת הביטחון מחשש שאיראן או מי משלוחותיה במזרח התיכון תנסה לנקום בישראל. בנוסף, הוצבו סוללות כיפת ברזל בצפון הארץ כחלק מההיערכות הביטחונית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *