מבהיל: מספר החולים בבני ברק מזנק

משרד הבריאות פרסם את נתוני ההדבקה לפי אזורים מהם ניתן ללמוד כי אחוז ההדבקה ברחוב החרדי חריפה יותר ביישובים עם קהילות חרדיות גדולות. בני ברק מובילה עם 458 חולי קורונה בהם 5 במצב קשה, מודיעין עילית עם 35 חולים

משרד הבריאות פרסם את נתוני ההדבקה לפי אזורים מהם ניתן ללמוד כי אחוז ההדבקה ברחוב החרדי חריפה יותר ביישובים עם קהילות חרדיות גדולות. בני ברק מובילה עם 458 חולי קורונה בהם 5 במצב קשה, מודיעין עילית עם 35 חולים ובכך כמות ההדבקות רק הולכת וגוברת.

הלילה בבני ברק, התקיימה הלוויה של של הפלג הירושלמי הקיצוני – בה השתתפו כ-400 בני אדם בלווייתו של הרב צבי שינקר, בכיר בפלג שהלך לעולמו, תוך הפרה בוטה של הגבלות התנועה.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הודיע שיכנס לדיון חירום את המשטרה. בדיון השר נזף בשוטרים: "אתם עושים עבודה מצוינת ואז מגיעה אמש ההלוויה בבני ברק והכל יורד לטמיון. מה הציבור יחשוב – שיש איפה ואיפה באכיפה המשטרתית?".

מההמשטה נמסר: "קיום ההלוויה ההמונית בבני ברק הינו אירוע חמור ביותר ומסכן חיים שפוגע בציבור! אני דורש ממשטרת ישראל אכיפה נחושה ושוויונית של הנחיות משרד הבריאות בכל חלקי המדינה, ללא שום חריגים. בשל המצב, זימנתי להיום דיון דחוף עם פיקוד המשטרה בנושא האכיפה במגזר החרדי. רובו המכריע של הציבור החרדי מבין ומקיים את הנחיות משרד הבריאות ועל המשטרה לעשות כל הנדרש כדי למנוע מחלקים קיצוניים בציבור לסכן את חיי הכלל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *