רגע לפני פיזור הכנסת – הממשלה אישרה תקציב שימנע שיתוק

רגע לפני פיזור הכנסת שיוביל לבחירות – הממשלה אישרה תקציב המשכי שיאפשר את המשך מימון תוכניות המאבק בקורונה וימנע את שיתוק המשרדים הממשלתיים.

רגע לפני פיזור הכנסת שיוביל לבחירות – הממשלה אישרה תקציב המשכי שיאפשר את המשך מימון תוכניות המאבק בקורונה וימנע את שיתוק המשרדים הממשלתיים. נתניהו ימסור הצהרה בשעה 20:00.

שר האוצר ישראל כ"ץ, שיזם את הצעת התקציב, בירך על החלטת הממשלה: "משמעות אי העברת החוק הייתה פגיעה אנושה ביכולת מתן השירותים לאזרחי ישראל והסיוע לנפגעי הקורונה, כולל בתחומי הבריאות והכלכלה, החינוך, הרווחה והביטחון ותחומים רבים חשובים".

שר הביטחון גנץ: "מתוך אחריות לאזרחי ישראל, החלטתי שנאשר היום את החקיקה שתאפשר להקצות תקציב המשכי לשנת 2021 בכדי לאפשר למדינה לתפקד בצורה מינימאלית בזמן הבחירות.

ראש הממשלה ושר האוצר נהגו בהפקרות פושעת בכך שלא הביאו תקציב מדינה במשך חצי שנה – תוך הפרת הסכם בוטה והכל משיקולים צרים, אישיים ומשפטיים.למרות הציניות הזו- אני לא אתן את ידי לפגיעה באזרחי ישראל. לא זו דרכי, לא זו דרכה של כחול לבן.
נמשיך לנהוג באחריות, וכמובן שבמסגרת ההחלטה, לא נאפשר העברת תקציבים למקורבים ולצרכים פוליטיים אלא אך ורק לצרכים מהותיים של אזרחי ישראל והמשרדים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *