אושיית הרשת בראיון: "מה שהרב פינטו אומר לי – זה קודש קודשים"

אושיית הרשת והמאפרת עינב בובליל סיפרה בראיון על התייעצותה עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לפני הולדת בנה שנולד בסיכון, לדבריה, דבריו של הרב פינטו הם "קודש קודשים"

אושיית הרשת והמאפרת עינב בובליל סיפרה בבראיון למגזין סופ"ש של mako על התייעצותה עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לפני הולדת בנה שנולד בסיכון, לדבריה, דבריו של הרב פינטו הם "קודש קודשים".

"התייעצתי עם הרב שלי, כבוד הרב רבי יאשיהו פינטו, שכל מה שהוא אומר לי זה מבחינתי קודש קודשים. הוא לא עזב את זה כמה ימים. הוא שם את הכל בצד – רק עינב בובליל", סיפר.

לדבריה, "הוא התייעץ עם פרופסורים, דיבר עם הרופא שלי, שאל רבנים נוספים, בדק בהלכות, ואז הוא אמר לי 'אני סמוך ובטוח שתמשיכי את ההיריון הזה והכל יהיה בסדר. לא לחשוב רע, לא להגיד דברים שליליים, הכל יהיה בסדר'".

לבובליל יש יותר מחצי מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת מקצועית. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר הרב פינטו.

זה התחיל בשקט – והפך למעצמה. לאור קריאתה של בובליל, אלפי נשים החלו לקרוא את ספר דברים בשבת, רבות מהן חוו ישועות גדולות בעקבות הסגולה שהפכה לטרנד בעולם היהודי כולו.

מאות נשים שיגרו לבובליל סיפורים אישים ומרגשים על עוצמתה של קריאת ספר דברים ופירטו את הישועה שבאה עליהם, אם זה בפרנסה או בבריאות ואם זה במציאת זיווג והצלחה כללית בחיים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *