אחרי האשמת בן גביר, הדס שטייף הושעתה משידור

כתבת גלי צה"ל הדס שטייף הודיעה כי הושעתה משידור הפיגועים בירושלים, וזאת לאחר שהאשימה בשידור את ח"כ איתמר בן גביר באחריות להסלמה: "השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך…"

כתבת המשטרה של גלי צה"ל הדס שטייף, הודיעה כי הושעתה משידור בדיווח הפיגוע, עד להודעה חדשה וזאת לאחר שהאשימה את ח"כ בן גביר באחריות לפיגוע.

"הושעתי מלשדר את הפיגוע עד הודעה חדשה…כל מנאצי תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי. איך כתב לי מישהו? ציטוט. תזכרי ממשלת ימין באויר. תמותי." כתבה שטייף בטוויטר.

מגלי צה״ל נמסר בתגובה: ״הדיווח של הדס שטייף ששודר הבוקר בגלי צה״ל נמצא בבירור. הכתבת התבקשה לא לשדר בענייני הפיגוע עד תום הבירור״.

הבוקר, מסרה שטייף בשם גורמים במשטרה כי יש קשר בין הדרישה של בן גביר את התיק לבטחון פנים לבין סדרת פיגועי התופת בירושלים הבוקר.

זה התחיל בדיווח ליומן הבוקר של גלי צה"ל, שם לאחר הדיווח על הפיגוע, הוסיפה שטייף: "מדובר באירוע שהוא עדיין בתחילתו, המשטרה תנסה לבדוק איך הגיע המטען, מי הניח אותו? האם המפגע בין הפצועים? האם הוא הצליח להימלט מן המקום? כל הדברים האלה נבדקים בשלב הזה".

לאחר מכן ציטטה גורמים במשטרה שמאשימים את בן גביר באחריות לפיגועים: "מה שעוד נאמר מהמשטרה זה שכרגע בשל המשא ומתן והדיווחים שיוצאים מהמשא ומתן לגבי אישיות כזו או אחרת שעומדת לקבל על עצמה את הניהול של תפקיד כזה או אחר בממשלה, ניכרת בשטח מתיחות מאוד מאוד גדולה ואי אפשר להפריד בין הדברים".

מתוך הטוויטר של שטייף

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *