"איראן עלולה לפגוע ישירות בישראל ואנחנו נגיב במהירות לכל תמרון"

בנאומו הדגיש כי "במהלך השבועות האחרונים המערכים שלנו מבצעים תמרונים שקטים נגד ישראל

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אומר הערב כי כאשר יחל תרגיל צבאי של צה"ל על גבול לבנון, תרגיל שצפוי להערך במהלך חודש מאי לטענתו, ארגונו יעלה את רף הכוננות למעלה הגבוהה ביותר.

"הרבה פעמים שישראל עושה תרגילים היא עושה מעשה טיפשי, מחסלת או מפציצה", אמר נסראללה והוסיף: "כל מעשה טיפשי שישראל תעשה יענה במהירות ובישירות על ידינו".

נסראללה הצהיר כי: "איראן עלולה לפגוע ישירות בישראל ואנחנו נגיב במהירות לכל תמרון". בנאומו הדגיש כי "במהלך השבועות האחרונים המערכים שלנו מבצעים תמרונים שקטים נגד ישראל, וכי "יש להפנות את הקורבנות של העם הפלסטיני למצפון האנושי ולמצפונו של כל אדם מוסלמי וחופשי בעולם הזה".

על רקע הבחירות בלבנון שצפויות להערך גם כן בחודש מאי אמר מנהיג ארגון הטרור הלבנוני: "אל תחשבו שאנחנו עסוקים בבחירות, הן לא מונעות מאיתנו תגובה או כוננות… במהלך השבועות האחרונים במהלך הקמפיין אנשינו קיימו תרגילים שקטים על כל אמצעי הלחימה שברשותינו". הוא אמר את הדברים באירוע בביירות לציון יום ירושלים האיראני.

מאוחר יותר, בכיר הג'האד האיסלאמי ח'אלד אל-בטש קרא ל"כוננות וגיוס עממי" ולהערכות לקראת מצעד דגלים אפשרי שיערך בירושלים ב15 למאי. "צריך לחסום את הכבישים בגדה בפני המתנחלים שמתכננים להגיע לירושלים (באותו היום)", אמר אל-בטש באירוע לציון יום ירושלים האיראני בעזה שארגן הג'האד האיסלאמי. הוא הוסיף כי "ההתנגדות הפלסטינית ניצחה במערכה ברמדאן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *