אלעד וטבריה אדומות: הממשלה תטיל הגבלות על שכונות חרדיות

‏מסתמן כי שכונות בעיר אלעד טבריה יוגדרו אזורים אדומים ויוטלו בהם הגבלות. למרות כמות ההדבקות הגדולה בני ברק כרגע לא נכללת בתוך הרשימה האדומה

‏מסתמן כי שכונות בעיר אלעד טבריה יוגדרו אזורים אדומים ויוטלו בהם הגבלות. למרות כמות ההדבקות הגדולה בני ברק כרגע לא נכללת בתוך הרשימה האדומה.

באלעד נדבקו בימים האחרונים קרוב ל-80 חרדים, כמו גם בטבריה ובת ים שם נדבקו עשרות חרדים.

עיריית טבריה מסרה בתגובה כי היא לא קיבלה הודעה רשמית מממשלת ישראל בנושא סגירת שכונות בעיר טבריה ולהבנתנו, נכון להיום, אין בכך צורך. יו"ר הועדה הממונה שמעון (מוני) מעתוק העביר נתונים מדויקים למשרד הבריאות ולמשרד הפנים וכן לשאר השרים החברים בקבינט הקורונה מהם עולה כי בעיר יש 50 חולים ולא כמופיע בדוחות משרד הבריאות וזאת לאור העובדה שנתוני משרד הבריאות לא עדכנו בנתונים את החולים שהחלימו. בשטח טבריה עצמה ישנם רק 37 חולים וזאת בשל פינוי חולים למלוניות, מגמה שתתגבר בימים הקרובים.

כמו כן מתוך 37 החולים יש 12 חולים הממתינים לתוצאות הבדיקה השנייה ובמידה ויצאו שליליים ירדו אף הם מהסטטיסטיקה. בנוסף, היום לא התגלו חולים חדשים ואנו מקווים שמגמה זו תמשך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות לאור העלייה הנוספת בנתוני התחלואה בהשתתפות שר הבריאות, שר הבט"פ וראש המל"ל.

בדיון נקבע לפעול להכרזה עוד היום על אזורים מוגבלים בהם קיימת תחלואה גבוהה. ועדת השרים תכונס הערב.

כן סוכם כי אם קצב התחלואה יימשך, תוקדם הבאת האמצעים הדיגיטליים לשולחן הממשלה לפני יום ראשון.

ביממה החולפת אובחנו 377 חולי קורונה חדשים, וקצב ההכפלה עומד על 9 ימים

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס במסיבת עיתונאים שקיים בחניון הקורונה של שיבא לאפשרות של החזרה לסגרים ממוקדים: "יכול להיות שכבר במהלך היום נודיע על אזורים מסוימים כאזורים מוגבלים לצורך קטיעת שרשרת ההדבקה. לא נגיע בשלב זה לסגר כללי. ייתכן שעד סוף היום נכריז על אזורים מוגבלים, אולי שכונות מסוימות בתוך ערים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *