בגל"צ כינו את 'נעם' "קיצונית" – במפלגה תקפו

מבזקנית בגלי צה"ל כינתה בשידור את מפלגת נעם "קיצונית". מנכ"ל המ]לגה פנה למפקדת גל"צ בעניין

מבזקנית בחדשות גלי צה"ל כינתה בשידור את מפלגת נעם "קיצונית". בתגובה שיגר מנכ״ל המפלגה אלקנה באב"ד מכתב למפקדת גל"צ גלית אלטשטיין בו ביקש לדעת האם ישנם קריטריונים של מחלקת החדשות לפיהם קבעו כי מפלגת נעם הינה קיצונית.

לשון המכתב: "ביום שישי האחרון, כ' טבת, במהדורת החדשות שלכם בשעה 14:00 נאמר בין השאר כי: 'הממשלה תאשר את העברת היחידה לתכניות חיצוניות במשרד החינוך לסגן השר ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם הקיצונית'".

"ברצוני לשאול אותך: ראשית, כתחנה ממלכתית, הנהנית מכספי משלם המיסים ואמורה להיות מאוזנת ואובייקטיבית, האם מותר לכם לחוות דעה פוליטית כנגד מפלגת נעם ולכנותה 'קיצונית'. שנית, מהם הקריטריונים של מחלקת החדשות שלכם, לקבוע מהי מפלגה קיצונית ומהי מפלגה מתונה ומדוע רק מפלגת נעם זכתה לסיווג 'קיצונית'?"

"כמי שמנהל את מפלגת נעם כבר כמה שנים אני יכול להעיד שהערכים אליהם חותרת מפלגת נעם הינם ערכים לאומיים ויהודיים מקובלים מאוד בחברה הישראלית, כמו חיזוק המשפחה, חיזוק צביון השבת במרחב הציבורי, הגברת אחיזתנו בארץ ועוד, ערכים אשר מקובלים על למעלה 80% מאזרחי ישראל, האם זוהי ההגדרה לקיצוניות? או שמא הפער בין עמדת מי מאנשי התחנה לבין עמדותיו של סגן השר אבי מעוז, הן שהופכות דווקא את מפלגת נעם לקיצונית?"

לסיום כתב: "אני מציע שתבצעי בירור מעמיק בעניין ויופקו המסקנות הראויות, כמו כן אבקש כי תוצג בציבור התנצלות מפורשת ופומבית על התנסחות פוגענית זאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *