בהלת הקורונה: אל על מבטלת טיסות לארה"ב ולאירופה

משרד הבריאות הוציא הודעה לפני זמן קצר כי 2 חולי קורונה נוספים חלו בקורונה. שני החולים בסביבות גיל 50, ממרכז הארץ. במקביל, חברת אל על הודיעה בצהריים (שישי) על ביטולי טיסות בגלל התפשטות נגיף הקורונה. בין היעדים שהטיסות אליהם בוטלו: ברלין, ברצלונה, ציריך וטיסה לסן פרנסיסקו

משרד הבריאות הוציא הודעה לפני זמן קצר כי 2 חולי קורונה נוספים חלו בקורונה. שני החולים בסביבות גיל 50, ממרכז הארץ

חולה מספר 18 חזר בתאריך ה 27.2 ממדריד. חולה מספר 19 חזר מציריך בתאריך 4.3.

החולים נמצאים בבידוד.

פרטים מלאים על החקירה האפדימיולוגית שמתנהלת עם מספרי טיסות ומיקומים מדוייקים יפורסמו בקרוב.

חברת אל על הודיעה בצהריים (שישי) על ביטולי טיסות בגלל התפשטות נגיף הקורונה. בין היעדים שהטיסות אליהם בוטלו: ברלין, ברצלונה, ציריך וטיסה לסן פרנסיסקו. החברה ציינה כי ביום ראשון גם טיסות למינכן, בודפשט, אמסטרדם, בריסל, בוקרשט, וינה ומרסיי צפויות להתבטל. ב

בכיר באל על אמר בשיחה עם ynet כי מדובר במשבר חמור שלא נראה כדוגמתו בעבר. לדבריו, "העוצמות של המשבר הזה גדולות מאוד, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים".

טיסת סוף השבוע, היום (שישי) ללונדון וחזרה במוצאי שבת הועברה למטוס 787-800 במקום במטוס 787-900 והטיסה, שהייתה אמורה לצאת היום לברצלונה, בוטלה.

גם בטיסות שצפויות לצאת ביום ראשון בוצעו התאמות.

הטיסות הבאות בוטלו:

• טיסת יום ראשון בבוקר לאמסטרדם
• טיסת יום ראשון בבוקר לבוקרשט
• טיסת יום ראשון אחר הצהריים לבריסל
• טיסת יום ראשון אחר הצהריים לבודפשט
• טיסת יום ראשון למינכן

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרב הקדוש מהר"ש אלקבי"ץ בספר מנות הלוי כתב הטעם שמרדכי לא רצה להשתחות להמן, שרצה למסור עצמו על קידוש ד' לכפר על ישראל שהשתחוו לצלם בימי נבוכדנצר, וכוונתו היה שיתגרה המן רק בו, ולא עלה על לבו שיתגרה על הכלל ע"ש, ובזה יתפרש ג"כ ויגידו להמן לראות היעמדו דברי מרדכי כי הגיד להם אשר הוא יהודי, היינו שהוא יהודי ומחויב למסור את עצמו על קידוש השם משא"כ בן נח. וביותר יתפרש, כי הגיד להם אשר הוא יהודי ומצפה לקידוש השם מתי תבא לידי ואקיימנה, וזהו שמע ישראל ד' אלקינו וכו ר"ל כיון שאתה ישראל, מחויב אתה להיות מוכן למסירת נפש על קידוש ד' אלקינו וכו .' (בני יששכר מאמרי חודש אדר מאמר ו ) וכן הוא בזמננינו חייבים למחות נגד הבחירות, נגד גיוס השמד, נגד חילול שבת בהסכמת החכי"ם החרדים, נגד חפירת קברים, וכו' כיון שאתה ישראל, מחויב אתה להיות מוכן למסירת נפש על קידוש ד' אלקינו וכו. בגדר של מתי תבא לידי ואקיימנה.

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב