במשטרה סותרים את דבריו של יאיר לפיד

לאחר האירוע שבו רכב עלה על מדרכה ונעצר בסמוך למפגינים בבאר שבע, יאיר לפיד טען כי מדובר בניסיון דריסה. הערב המשטרה סותרת את דבריו

המשטרה הודיעה הערב (שלישי) כי "לא קיים חשד לניסיון דריסה" באירוע בבאר שבע שבו אדם עלה עם רכבו על מדרכה ונעצר בסמוך למפגינים.

כזכור, עשרות פעילי יש עתיד יצאו להפגין היום מחוץ לאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע נגד הממשלה. במהלך ההפגנה הגיח רכב שעלה על המדרכה ונעצר בסמוך למפגינים. הנהג נעצר על ידי שוטרים תוך שהוא צועק לעבר המפגינים: “אנרכיסטים, הרסתם את המדינה”.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר לאחר המקרה כי מדובר בניסיון דריסה: "ההסתה של הממשלה תגמר בדם. היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא ״יש עתיד״ באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

כאמור, בהודעת המשטרה הערב נאמר כי "החשוד נעצר בחשד להפרת הסדר, נהיגה פוחזת, תקיפה ואיומים, בשלב זה נדגיש כי לא קיים חשד לניסיון דריסה. החקירה טרם הסתיימה וככל שידרש החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבוקר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *