בן גביר סילמן ואלפים צעדו בחומש

אלפי משתתפים הגיעו לצעדת חומש – לאחר לחצים, צה"ל אבטח את הצעדה

אלפי בני אדם הגיעו הבוקר לצעדת חומש – צה"ל אבטח את הצעדה לאחר לחצים שהפעילו חברי כנסת ואישי ציבור. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הודיע לאחר הודעת צה"ל כי הכניסה לצעדה תהיה אסורה גם לחברי כנסת כי יגיע בכל מקרה לחומש ושלא ניתן למנוע את כניסתו ולפגוע בחופש תנועתו.

הצעדה אובטחה כאמור, ושאטלים מסודרים הסיעו את אלפי הצועדים שצעדו כ-3 קילומטרים עד לחומש, שם הוקמו למענם מתחמי קמפינג, מתנפחים, פינות יצירה לילדים ובמקום התקיימה הקבלת פני רבו בהשתתפות גדולי הרבנים בציונות הדתית.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר נאם בחומש: "השהממשלה מזכירה לנו את תקופת המנדט הבריטי. ממשלה שאוסרת על יהודים להתפלל בהר הבית, ממשלה שהיום הודיעה שלא תאשר לרב אליהו להתפלל ליד הכותל, ממשלה שלא רוצה לאשר צעדות של יהודים בירושלים, אבל ראאד סלאח והחמאס והטרור מציפים את הר הבית".

להלן דבריו המלאים של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "הבוקר הזה הממשלה מזכירה לנו את תקופת המנדט הבריטי. ממשלה שאוסרת על יהודים להתפלל בהר הבית, ממשלה שהיום הודיעה שלא תאשר לרב אליהו להתפלל ליד הכותל, ממשלה שלא רוצה לאשר צעדות של יהודים בירושלים אבל ראאד סלאח והחמאס והטרור מציפים את הר הבית.

אנחנו באים אליהם לומר להם: אנחנו כאן בחומש, ניהיה בירושלים, נסתובב בכל מקום ברחבי ארצינו הקדושה.

ואני אומר כאן למשפחת הר-מלך, למשפחת דימנטמן היקרה, לכל המשפחות שמסרו נפש על קידוש ה'. לכל המשפחות שהקריבו קרבן, שבעזרת ה' זה יהיה הקרבן האחרון.

אנחנו אומרים לטרור: אתם לא תנצחו אותנו, בעזרת ה' אנחנו ננצח, ואנחנו מקווים ומתפללים שכמו שעידית (סילמן) עשתה את הצעד הכל כך חשוב, ומגיע לה כפיים, היו עוד כאלה שיהיה להם אומץ לעשות את הצעד הכל כך חשוב הזה, ולומר לממשלת המנדט: לכו הביתה! ארץ ישראל שלנו, חומש שלנו, ירושלים שלנו, הר הבית שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *