בניגוד לליברמן: בנט הבטיח כי הממשלה תתן פיצויים לעסקים

ראש הממשלה בנט הבטיח בקבינט הקורונה: "הממשלה תסייע לעסקים שנפגעו בצורה קשה בגל הזה, לא נשאיר אף אחד מאחור."

במשרד הבריאות מבקשים להאריך את התו הירוק רק באירועים בסכנת הדבקה גבוהה ובהם חתונות, מסיבות ומועדונים, וגם אירועים שמיועדים לגיל השלישי. בנוסף, משרד הבריאות מעדכן מי מוגדר "מחוסן".

ראש הממשלה בנט הבטיח בקבינט הקורונה: "הממשלה תסייע לעסקים שנפגעו בצורה קשה בגל הזה, לא נשאיר אף אחד מאחור."

רה"מ בנט אמר בקבינט הקורונה: "הממשלה תסייע לעסקים שנפגעו בצורה קשה בגל הזה. הפרטים עוד נידונים ויסוכמו, לא נשאיר אף אחד מאחור". לדבריו של בנט, "אנחנו כרגע בעיצומה של המערכה. שבוע וחצי-שבועיים קשים לפנינו, ולכן, אני לא רוצה לראות אווירת 'סוף קורס', לא בקרב הציבור ולא בחדרי קבלת ההחלטות".

בקבינט הקורונה התייחס בנט לאומיקרון החדש ואמר: "אנחנו בעיצומה של המערכה. צפויים לנו עוד שבוע וחצי-שבועיים קשים לפנינו ואני לא רוצה לראות אווירת 'סוף קורס', לא בקרב הציבור ולא בחדרי קבלת ההחלטות. עכשיו זה הזמן להדק את השמירה על הפגיעים ביותר, על המבוגרים, כדי לצלוח את הגל הזה"

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, פנה לשורת מנכ"לים בחברות המזון וברשתות הקמעונאיות הגדולות בארץ ובהן אסם, יוניליוור, שטראוס, טמפו וסנו, במטרה לבלום את עליות המחירים. "מעורבותכם תבטיח שאף משפחה לא תצטרך להשפיל מבט מול עיני ילדיה בזמן הקניות", ציין בר-דוד, והוסיף: "אחרי שנתיים של משבר עמוק, יש לכם אחריות להיות שותפים של הכלכלה הישראלית ולזכור כי המחיר שישלמו החברות שינצלו את המצב – יהיה גבוה הרבה יותר"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *