בקואליציה חוששים: אורבך נשבר והם מפעילים עליו "טיפול נמרץ"

אחרי שחברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי יצאה עם שלל רב כתוצאה מהמשבר שחוללה במו פיה, חבר הכנסת ניר אורבך העביר בימים האחרונים ומסרים תקיפים לראשי הקואליציה – ואומר: "אני על הקצה. לממשלה הזאת יש דימוי שמתחזק של ממשלה שנכנעת לערבים. אם זה לא ייפסק – אהיה בחוץ מהר ממה שנדמה"

אחרי שחברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי יצאה עם שלל רב כתוצאה מהמשבר שחוללה במו פיה, חבר הכנסת ניר אורבך העביר בימים האחרונים ומסרים תקיפים לראשי הקואליציה – ואומר: "אני על הקצה. לממשלה הזאת יש דימוי שמתחזק של ממשלה שנכנעת לערבים. אם זה לא ייפסק – אהיה בחוץ מהר ממה שנדמה".

בכירים בקואליציה הביעו דאגה אמיתית והתרשמו כי אורבך נמצא במצוקה אמיתית והם מפעילים "טיפול נמרץ" עליו כדי למנוע מצב שתהיה בימים הקרובים איזושהי הפתעה נוספת לקואליציה.

ח"כ רינאוי-זועבי אמרה בהודעה משותפת עם לפיד: "באתי וצמחתי מהרשויות המקומיות הערביות עכשיו אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד ואני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט הכאלב זורק עצם לחיילים ולמחבלים שרוצחים חיילים נותן להם שמנת. רבש''ע מאיזה בטן של איזה שדה יצאתם בנט ולפיד השטן ימח שמכם שתתפגרו אמן. בנטטים סמולנים מפקירים הקופה הציבורית למחבלים ועוד מאשימים ביבי הדגול אתם גנבי שלטון יושבים על הערבים ועל קולות ימין גזולים. מה שתגידו אתם נוכלים ימיכם ספורים אוטוטו תלכו לעזזאל עם הערבים ביחד

    בנט הכאלב זורק עצם לחיילים ולמחבלים שרוצחים חיילים נותן להם שמנת. רבש"ע מאיזה בטן של איזה שדה יצאתם בנט ולפיד השטן ימח שמכם שתתפגרו אמן
    בנטטים סמולנים מפקירים הקופה הציבורית למחבלים ועוד מאשימים ביבי הדגול אתם גנבי שלטון יושבים על הערבים ועל קולות ימין גזולים. מה שתגידו אתם נוכלים ימיכם ספורים אוטוטו תלכו לעזזאל עם הערבים ביחד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
    • ל1 , אח יקר

      אח' יקר אל תכעס בשל המצב , כי לפני שבר גאון , כשהקב"ה מאביד מן העולם את הרשעים קודם לכן מעלה אותם מעלה מעלה כי כן צורת ההנהגה לגילוי כבוד ה' בעולם , תתכונן היטב כי בימים ובשבועות הקרובים יתרחשו דברים לא צפויים בכל המישורים גם בענין הממשלה הזו , אך גם בעולם כולו בהתעצמות ממה שהכ3נו כי האורות יורדים בין כך ובין כך עתה , אך אל תשים מבטחך באף שלטון , רק באל ברוך הוא ובגאולת ישראל ומזה אל תתייאש למרות המראות הקשים , כי זו דרך ההנהגה היחידה לחירות וכל השאר הם רק מעבירי השרביט כידוע ..
      חזק ואמץ.

      אליהו |
      הגב