גוטניק חוטף מהלומות: "מעורר גיחוך"

השליח החב"די גוטניק יצא בקמפיין – כעת גורמים בחב"ד טוענים שיסודו של הקמפיין בטעות | "חבל שאנשים קטנים רודפי בצע הצליחו למכור לגוטניק שתמורת מאה אלף שקל הוא ינהל קמפיין שיעשה מהפך בישראל"

הנגיד החסידי ו'שליח הרבי לענייני שלימות הארץ', הרב יוסף יצחק גוטניק, מפרסם בסוף השבוע האחרון כי הוא "חותם קמפיין תקשורתי רחב היקף, בעברית ובאנגלית, שעודד את אזרחי ישראל להצביע ולהשפיע – למפלגות שנותנות דגש ברור על ביטחון ארץ ישראל, שמירה על מסורת ישראל ואחדות העם".

הקמפיין הוויראלי, כך לדבריו, באמצעות קליפ וידאו בעברית ובאנגלית, לצד מודעות מיוחדות, פורסם בכלי התקשורת הגדולים, ובהם 'ידיעות אחרונות', 'ישראל היום', ynet, 'הארץ', ynetnews, 'ג'רוזלם פוסט', ערוץ 'יוטיוב', 'גלובס' ועוד שורת כלי תקשורת.

יצויין כי הקמפיין הגיע לחשיפה מצטברת של מיליוני חשיפות וזכה לתהודה רבה. הרב גוטניק מפרסם במקביל השבוע ברכות למנהלי הקמפיין המוצלח.

מנגד גורמים רבים בחב"ד הביעו תמיהה על הקמפיין ואמרו כי הוא פגע לכאורה אנושות בתדמיתו של גוטניק כ"ווינר", לטענתם "לקחו אדם שהיה מוערך גם בגלל מעמדו כשליח הרבי מליובאוויטש וגם כמובן בעקבות הקמפיין המפורסם עם הסיסמא האלמותית 'נתניהו. זה טוב ליהודים' – קמפיין שנוהל בשנת 96 ברמה מקצועית בינלאומית והוביל למהפך ולהחלפת ראש ממשלה בישראל", ולטענת אותם גורמים "לא ברור איך הביאו את הרב גוטניק לעברי פי פחת ולביזיון שלא מגיע לו".

עוד הוסיפו כי "חבל שאנשים קטנים רודפי בצע הצליחו למכור לגוטניק שתמורת מאה אלף שקל הוא ינהל קמפיין שיעשה מהפך בישראל.. לבסוף מה שקיבל מר גוטניק בניגוד למה שמנסים להציג אנשי הקמפיין – זה בקושי קמפיין לגולשי אתר חב"ד עם הבלחה של מודעה בעיתון ישראל היום, שאף אחד לא הבין מה פישרה, כל הפרסום בדבר קמפיין שכבש את הארץ מעורר גיחוך בקרב כל מי ששהה בישראל בשבועיים האחרונים".

לסיום אומרים אותם גורמים כי "כמה חבל שקמפיין קטן ולא נחשב ימחוק את עברו העשיר של גוטניק ויהפוך אותו לתמהוני".

.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *