דרעי: "יש מי שמנסים 'לעזור' לנו ואני אומר להם: בלי טובות!"

באיחור משמעותי: ש"ס פתחה את קמפיין הבחירות, וחברי הכנסת של ש"ס התכנסו היום לישיבת פתיחת הקמפיין בראשות יו"ר ש"ס אריה דרעי. דרעי: "30 שנה הספרדים דואגים לעצמם, וזה יימשך"

לאחר שנושא האיחוד החרדי העסיק אותם במשך שלושה שבועות, ולקח להם זמן יקר, החליטו סוף סוף במפלגת ש"ס לפתוח בקמפיין של המפלגה, זאת לאחר לחצים רבים שהופעלו מצד בכיריה.

היום בירושלים, פתחה המפלגה באופן רשמי את קמפיין הבחירות שלה, לאחר שהשיקה את הסלוגן, בסימן 28 שנות קיום של המפלגה שנוסדה אי שם בשנות השמונים.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, אמר בישיבת פתיחת מערכת הבחירות של התנועה: "אני שומע לא מעט קולות על כך שש״ס סיימה את תפקידה, עשתה את שלה ויכולה לפנות את הבמה. יש כאלה שאפילו מנסים ׳לעזור לנו׳. אני רוצה לומר לכולם – בלי טובות! כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם וזה יימשך. לא רוצה לחשוב מה יקרה לציבור שלנו אם לא יהיה להם את נציגי ש״ס. הם יהיו אבודים ושקופים״.

דרעי המשיך ואמר "אנחנו תומכים בבנימין נתניהו באופן מוחלט ונמליץ רק עליו לראשות הממשלה. גם עם בכתב אישום כל עוד החוק מתיר לו. ראש הממשלה נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש״ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשנו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד. לכן, בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש״ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות".

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פח שס. דרעי רק יזכר ב"כח להשפיע" ולא תראו זכר מהמילה "כח"

    דרעי ההפכפך כבר נתן הוראה להשמיד את המילה הזו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מי מאמין לדרעי השמאלני הזה? טיפש מי שבוחר שס

    דרעי הבזוי הזה ילחם בנתניהו .אסור להאמין לדרעי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. סוף שס בדיוק כמו "כח להשפיע"

    דרעי הולך מדחי אל דחי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב