האקרים האיראנים פרצו למצלמה של גוף ביטחוני גדול – וחשפו תיעוד של הפיגוע

קבוצת ההאקרים "מטה משה", שהפיצה אשתקד תמונות של גנץ ופרטים של חיילים, פרסמה הלילה תיעוד חדש של הפיצוץ בתחנת האוטובוס בירושלים | פרטים חדשים ומחרידים

אקרים איראנים חשפו הלילה תיעוד מרגעי הפיגוע המשולב בירושלים, שבו נרצח הנער אריה שצ'ופק (16), אותו הם הצליחו להשיג אחרי שפרצו למצלמת אבטחת צירים של גוף ביטחוני גדול.

בניגוד לדיווחים הראשוניים לא מדובר במצלמת אבטחה של המשטרה או של העירייה עצמה. טרם נמסרה תגובת הגוף הביטחוני.

כמה שעות אחרי הפיגוע הכפול שאירע אתמול בירושלים, פרסמה קבוצת ההאקרים האיראנית "מטה משה" בקבוצת טלגרם קטעי וידיאו שלקוחים לדבריה ממצלמות אבטחה ברחובות בישראל, כולל רגע פיצוץ המטען בתחנת האוטובוס בכניסה לבירה.

במשטרה מסרו שלא מדובר במצלמת אבטחה משטרתית, וכי הצילומים היו בידיהם כבר אתמול. בעיריית ירושלים מסרו: "הסרטון שהופץ לא צולם באמצעות מצלמות של עיריית ירושלים". ממערך הסייבר נמסר שהם בודקים את מקור הפריצה.

קבוצת ההאקרים פרסמה גם מסמכים אישיים שככל הנראה נלקחו מחברות ישראליות. לטענת ההאקרים, יש בידיהם גם צילומים לווייניים באיכות גבוהה של ישראל. אחד מהסרטונים שפורסמו לווה בכיתוב בעברית: "במשך זמן רב יש לנו שליטה על כל הפעילויות שלכם, צעד אחר צעד ורגע אחר רגע".

בשנה שעברה פרסמה הקבוצה מידע רב על ישראלים, כולל תמונות של שר הביטחון בני גנץ וקבצי מידע צה"ליים המכילים נתונים של מאות חיילים לכאורה ותלמידי מכינה. עוד פרסמו ההאקרים שורת הדלפות של מאגרי מידע עם פרטים של מאות אלפי ישראלים, שלטענתם נלקחו ממחשבי דואר ישראל ומשורה של חברות פרטיות.

ההדלפות של הקבוצה אופיינו בטקסטים תוקפניים ובוטים. "אנחנו ממשיכים להילחם עד לגלות את פשעים מוסתרייכם, הסופכם בקרב…" נכתב (השגיאות במקור) בהודעה אחת. "אנחנו נעקוב אחריכם, איפה שאתם לא חושבים. זה רק ההתחלה", נכתב בהודעה אחרת.

ובהתייחס לגנץ נכתב: "אנחנו יודעים את כל ההחלטות שלך וסוף סוף נפגע במקום שבו לא תחשבו. יש לנו מסמכים סודיים משרד ההגנה ובני גנץ. יש לנו חדשות, דיווחים, מפות מבצעיות, מידע על פוטנציאל של יחידות וכוחות ומכתבים. אנחנו נפרסם מידע זה כדי ליידע את העולם כולו על הפשעים שלך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *